Μετά από απόφαση του ΔΣ της η Super League προχώρησε στην ανανέωση της συμφωνίας της με τον βασικό χορηγό του πρωταθλήματος της Super League 1 που είναι η εταιρεία Stoiximan.
Η νέα συμφωνία έχει διάρκεια 3 ετών και σύμφωνα με πληροφορίες θα αποφέρει στη Λίγκα το ποσό των 12 εκατ. ευρώ.
Η σχετική ενημέρωση της Λίγκας
«Ομόφωνα το Διοικητικό Συμβούλιο της Super League αποφάσισε την ανανέωση–παράταση της σύμβασης κεντρικής χορηγίας για τρεις επιπλέον αγωνιστικές περιόδους (2025-26, 2026-27 και 2027-28), με την εταιρεία “SΤΟΙΧΙΜΑΝ”, σε συνέχεια της ιδιαίτερα επιτυχημένης, για αμφότερες τις πλευρές, υφιστάμενης χορηγικής συνεργασίας, η οποία ολοκληρώνεται στο τέλος του τρέχοντος Πρωταθλήματος Stoiximan Super League.
Η ανανέωση-παράταση της σύμβασης κεντρικής χορηγίας με τη STOIXIMAN, με μεγάλη αύξηση των εσόδων σε σύγκριση με την τρέχουσα σύμβαση, προς όφελος όλων των ΠΑΕ-Μελών της Super League, αποτελεί έμπρακτη απόδειξη εμπιστοσύνης της STOIXIMAN προς τη Super League και είναι η υψηλότερη χορηγική συμφωνία που έχει επιτύχει η Super League από την ίδρυσή της, με ιδιωτική εταιρεία, ως αποτέλεσμα της απόλυτα επιτυχημένης θεσμικής διαπραγμάτευσης που ολοκλήρωσε με το βέλτιστο αποτέλεσμα, για όλες τις ομάδες, η Διοίκηση της Super League με τη STOIXIMAN».
