Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς, ο ομοσπονδιακός προπονητής της Εθνικής Ελλάδας, εξέφρασε τη βαθιά επιθυμία του να οδηγήσει την ομάδα στα τελικά του Μουντιάλ, έπειτα από 12 χρόνια. Σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα της ΕΠΟ, μετά την κλήρωση που πραγματοποιήθηκε στη Ζυρίχη, υπογράμμισε την ανάγκη για επιστροφή σε αυτήν τη μεγάλη ποδοσφαιρική σκηνή.
Ο Σέρβος προπονητής δήλωσε ότι η Εθνική διαθέτει ένα πολύ δυναμικό γκρουπ παικτών και ότι τόσο αυτός όσο και οι παίκτες είναι αποφασισμένοι να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιτύχουν την πρόκριση. Η συμμετοχή στο Μουντιάλ παραμένει ο κύριος στόχος της ομάδας, και η αποδοχή αυτού του προκλητικού εγχειρήματος φέρνει αισιοδοξία και ενθουσιασμό. Με προετοιμασία και αφοσίωση, ο Γιοβάνοβιτς ελπίζει ότι η Ελλάδα θα επιστρέψει σε μια από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
“Στόχος μας είναι να είμαστε στις ομάδες που θα πάρουν μέρος στα τελικά του Μουντιάλ”.
«Είναι ένας όμιλος με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και δυνατές ομάδες, κάτι άλλωστε που το περιμέναμε. Έτσι είναι πάντα οι κληρώσεις στον δρόμο για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Έχουμε ένα πολύ καλό γκρουπ, θα γίνουν ενδιαφέροντα παιχνίδια για τον κόσμο που θα μας ακολουθήσει σε αυτή την πορεία και στόχος μας είναι να είμαστε στις ομάδες που θα πάρουν μέρος στα τελικά του Μουντιάλ. Θέλουμε πολύ να βρεθούμε μετά από 12 χρόνια και πάλι εκεί και θα κάνουμε μεγάλη προσπάθεια για να το καταφέρουμε».
