Τέλος ο Βέρμπιτς από τον Παναθηναϊκό – Η ανακοίνωση της ΠΑΕ

Ο Σλοβένος μέσος αποκτήθηκε από τον ΠΑΟ το καλοκαίρι του 2022 και είχε 58 συμμετοχές και 7 γκολ με την φανέλα του
19
Δεκέμβριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τέλος ο Μπένιαμιν Βέρμπιτς από τον Παναθηναϊκό.

Ο Σλοβένος δεν υπολογίζονταν από την αρχή της σεζόν και σήμερα η ΠΑΕ ΠΑΟ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας τους.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός

«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Μπένιαμιν Βέρμπιτς, ο οποίος έλυσε το συμβόλαιό του κοινή συναινέσει.

Ο Σλοβένος μεσοεπιθετικός ανήκε στο δυναμικό του συλλόγου από το καλοκαίρι του 2022, καταγράφοντας 58 συμμετοχές και 7 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του».

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ