Οι δηλώσεις του Μάριου Ηλιόπουλου μετά την μεγάλη πρόκριση της ΑΕΚ στην Τούμπα

Ο διοικητικός ηγέτης της Ένωσης, Μάριος Ηλιόπουλος, μίλησε στα ΜΜΕ μετά τον αγώνα, δίνοντας τη δική του οπτική για τη νίκη και όσα συνέβησαν.
10
Ιανουάριος
2025
Οι δηλώσεις του Μάριου Ηλιόπουλου μετά την μεγάλη πρόκριση της ΑΕΚ στην Τούμπα

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η ΑΕΚ πέτυχε μια σπουδαία νίκη, εξασφαλίζοντας την πρόκρισή της στους ημιτελικούς του Κυπέλλου Ελλάδας, μετά από έναν δραματικό αγώνα στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚ. Ο διοικητικός ηγέτης της Ένωσης, Μάριος Ηλιόπουλος, μίλησε στα ΜΜΕ μετά τον αγώνα, δίνοντας τη δική του οπτική για τη νίκη και όσα συνέβησαν.

«Η πρόκριση είναι μια πολύ μεγάλη νίκη. Στα δύο παιχνίδια νικήσαμε τον περσινό πρωταθλητή ΠΑΟΚ, Μια μεγάλη ομάδα και αυτό κάνει ακόμα μεγαλύτερη την πρόκρισή μας. Έγινε ένα παιχνίδι τακτικής. Θα μπορούσαμε με λίγο τυχη, με το δοκάρι, να κερδίσουμε. Η ΑΕΚ υπερείχε και δίκαια προκρίθηκε τόνισε ο Μάριος Ηλιόπουλος.

Ο κ. Ηλιόπουλος εξήρε την αστυνομία για τη συμβολή της στη διατήρηση της ηρεμίας. Η αστυνομία είχε φτιάξει κλίμα ηρεμίας. Θα μπορούσε να ήταν και καλύτερη η φιλοξενία, αλλά δεν υπάρχουν παράπονα. Η αστυνομία έκανε καλά τη δουλειά της, όπως και το Υπουργείο. Ευχαριστώ τον κύριο Χρυσοχοΐδη γιατί σε αντίθεση με όσα έγιναν στην Αθήνα εδώ επικράτησε ένα διαφορετκό κλίμα.

Ωστόσο, σημείωσε ότι η φιλοξενία στη Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να είναι θερμότερη. Ήταν ουδέτερη η φιλοξενία του ΠΑΟΚ και καμία σχέση όπως η δική μας. Ήταν μια ούτε θετική, ούτε αρνητική φιλοξενία. Με τον Άρη ήμουν μια μέρα ολόκληρη στη Θεσσαλονίκη. Πέρασα πολλές ώρες στον δρόμο και στα εστιατόρια και είδα μια θερμή φιλοξενία από τον κόσμο της Θεσσαλονίκης που επιβράβευσε και ταυτίστηκε με την ελληνική φιλοξενία. Τώρα δεν μπορώ να σας πω κάτι αντίστοιχο γιατί δεν είχα χρόνο.

Αναφορικά με τις μεταγραφές, ο κ. Ηλιόπουλος ανέφερε ότι η ΑΕΚ έχει το καλύτερο ρόστερ και ότι οι αποφάσεις θα ληφθούν από το επιτελείο. Οι παίκτες για να παραχωρηθούν πρέπει όπως τα κοσμήματα να πάρουμε την ανάλογη αξία. Αν δεν πληρώσουν την αξία, δεν θα πάρουν τους παίκτες μας.

Ολοκληρώνοντας, ο κ. Ηλιόπουλος έκανε μια γενικότερη τοποθέτηση για την ελληνική κοινωνία και το ποδόσφαιρο. Να μάθουμε να δίνουμε ανιδιοτελή αγάπη. Αυτό λείπει από την ελληνική κοινωνία. Η κουλτούρα η ελληνκή παλιότερα το έδειχνε. Ας την καταφέρουμε στην καθημερινότητά μας».

Η ΑΕΚ περιμένει τον αντίπαλό της στα ημιτελικά, είτε τον Ολυμπιακό είτε τον Παναθηναϊκό. Εγώ προτιμάω στα ημιτελικά να έρθει όποιος θέλει το σύμπαν και θα το παρακαλέσω η ΑΕΚάρα να παίξει το παιχνίδι που μπορεί γιατι τότε είναι ανίκητη. Ας επιλέξει το σύμπαν αντίπαλο, τον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό και ας ευχηθούμε από το σύμπαν η ομαδάρα μας να παίξει όπως πρέπει γιατί τότε είναι ανίκητη.

Η πρόκριση της ΑΕΚ ήταν μια νίκη όχι μόνο αγωνιστική, αλλά και συμβολική, δείχνοντας το δρόμο για ένα καλύτερο ελληνικό ποδόσφαιρο.

Όμιλος AKTOR: Αναπτυξιακή δυναμική με διεθνή προσανατολισμό

Ο Όμιλος AKTOR υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα στρατηγικής χρηματοδότησής…

Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της φονικής συμπλοκής, ήταν μόλις 15 ετών

Ταυτοποιήθηκε από την Αστυνομία το θύμα της αιματηρής συμπλοκής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ