ΑΕΚ: Πολύωρη συνάντηση στα Σπάτα με Ηλιόπουλο, Ριμπάλτα και Αλμέιδα

Ο ιδιοκτήτης της ΑΕΚ μετά το διασυρμό της ΑΕΚ στον πρώτο ημιτελικό του Κυπέλλου, όπου ηττήθηκε με 6-0 από τον Ολυμπιακό, βρέθηκε στο προπονητικό κέντρο της ομάδας
27
Φεβρουάριος
2025
Συνεχίζουν μαζί ΑΕΚ και Αλμέιδα

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο οργανισμός της ΑΕΚ προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ που υπέστη το βράδυ της Τετάρτης όταν γνώρισε τη συντριβή από τον Ολυμπιακό στο Φάληρο, στον πρώτο αγώνα των δύο ομάδων για την ημιτελική φάση του Κυπέλλου.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος, ο οποίος έζησε από κοντά την εφιαλτική βραδιά, λογικό είναι να εμφανίζεται απογοητευμένος και θυμωμένος από την εικόνα της ομάδας του και το μεσημέρι βρέθηκε στα Σπάτα όπου είχε τετ α τετ με τον Ματίας Αλμέιδα και τον Χαβιέρ Ριμπάλτα, εκφράζοντας τον προβληματισμό του για τα όσα είδε.

Η κουβέντα μεταξύ των τριών ανδρών κράτησε περίπου τρεις ώρες και επίκεντρο είχε τους λόγους της συντριβής της ΑΕΚ και το αγωνιστικό πλάνο που ακολουθήθηκε, με τον Αλμέιδα να δίνει τις εξηγήσεις του στον διοικητικό ηγέτη της Ένωσης.

C Nest Accelerator: Το σύγχρονο «οικοσύστημα» που μετατρέπει την καινοτομία σε βιώσιμη επιχείρηση στην Κρήτη

Το τοπίο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας ωριμάζει με ταχείς ρυθμούς,…

Ηλεκτρική επανάσταση στην ΕΕ: Ένα στα πέντε νέα οχήματα είναι αμιγώς ηλεκτρικό – Ποιες χώρες κάνουν πρωταθλητισμό

Ισχυρή ανθεκτικότητα και ξεκάθαρη στροφή προς την πράσινη κινητικότητα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ