Ο Παναθηναϊκός φαίνεται σύμφωνα με πληροφορίες να προχωράει σε μια απροσδόκητη αλλαγή προπονητή στο τμήμα του γυναικείου μπάσκετ, φέρνοντας την Τουρκάλα Σελέν Ερντέμ στην τεχνική ηγεσία. Η Ερντέμ, γνωστή για την επιτυχημένη της θητεία στον ΠΑΣ Γιάννινα, όπου οδήγησε την ομάδα στον τελικό του Κυπέλλου, αναμένεται να αναλάβει άμεσα τα καθήκοντά της.
Η απόκτηση της Ερντέμ έρχεται ως μια προσπάθεια αναζωογόνησης της ομάδας, μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον Γιώργο Σίμου. Η Τουρκάλα προπονήτρια, σύμφωνα με δημοσιεύματα, έχει κερδίσει την αναγνώριση για το πάθος και την αφοσίωσή της στο γυναικείο μπάσκετ.
Ο Παναθηναϊκός, έχοντας τερματίσει στην τρίτη θέση της κανονικής περιόδου, θα αντιμετωπίσει τον Αμύντα στα πλέι οφ. Σε περίπτωση πρόκρισης, θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον Αθηναϊκό, σε μια σειρά αγώνων όπου το πλεονέκτημα έδρας θα ανήκει στην ομάδα του Αθηναϊκού, η οποία είχε επικρατήσει του Παναθηναϊκού στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος.
