ΑΕΚ: Αντίθετη με τις εξελίξεις στα τηλεοπτικά της Super League 1 – «Αυτό δεν είναι κεντρική διαχείριση»

Η ΠΑΕ ΑΕΚ στάθηκε στην πρόταση που έκανε μαζί με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός
13
Μάρτιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Θέση για τα όσα έγιναν σχετικά με τα τηλεοπτικά στο ΔΣ της Λίγκας (12/3) πήρε η ΠΑΕ ΑΕΚ.

Αναλυτικά η θέση της ΠΑΕ ΑΕΚ

«Πάγια θέση της ΑΕΚ είναι ότι το Ελληνικό Ποδόσφαιρο χρειάζεται να προσελκύσει τις οικογένειες, τα νέα παιδιά, να παράγει Ήθος, Αρχές και «Ευ Αγωνίζεσθαι» και να δίνει όραμα για τον Αθλητισμό στην νέα γενιά.

Χαρακτηρισμοί τύπου «Μίκυ Μάους» και άλλα ανάλογα που ακούστηκαν χθες και μάλιστα προωθήθηκαν και από την επίσημη ενημέρωση της Λίγκας, πέραν του χαρακτήρα τους ως ποινικά κολάσιμων, είναι δυστυχώς και πολύ χαμηλού επιπέδου, μειώνουν το κύρος του Ελληνικού Ποδοσφαίρου και το προσβάλλουν στα μάτια όλων, προάγοντας το διχασμό και την τοξικότητα.

Μετά από έναν ολόκληρο μήνα απραξίας τέθηκε στο Δ.Σ. της Super League προς συζήτηση η προ αρκετών εβδομάδων κοινή πρόταση των ΑΕΚ και ΠΑΟ για την κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

Η πρόταση των ΑΕΚ και ΠΑΟ διασφάλιζε την αύξηση των τηλεοπτικών εσόδων όλων των λοιπών 10 ομάδων (δηλαδή εκτός των ΑΕΚ, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΟΣΦΠ) – και όχι 9 όπως ακούσαμε χθες – με τρόπο ξεκάθαρο και διαφανή και χωρίς κηδεμονίες.

Κάθε μία ΠΑΕ θα είχε εγγυημένο το έσοδο που έχει σήμερα (και όχι όπως εισηγήθηκε στα τελευταία Δ.Σ η Super League, με έσοδα 18-20% μειωμένα). Και εμείς θα εισφέραμε επιπλέον 3 εκ. €, καλώντας τις ΠΑΕ ΟΣΦΠ και ΠΑΟΚ να πράξουν το ίδιο. Σε περίπτωση άρνησης των δύο αυτών ΠΑΕ να συνεισφέρουν, τότε οι ΠΑΕ ΑΕΚ και ΠΑΟ θα εισέφεραν 5 εκ. € αντί για 3 εκ. €.

Με τον τρόπο αυτό θα είχαμε πραγματική Κεντρική Διαχείριση. Με συνολικό έσοδο όχι μόνο τα 55 εκ. ευρώ που είχε θέσει η Λίγκα ως ταβάνι στα προηγούμενα Δ.Σ., αλλά πολύ περισσότερο και από το ποσό των 65 εκ. ευρώ περίπου που ελάμβαναν όλες οι ομάδες της Super League μέχρι τώρα. Κι αυτό γιατί κάθε μια ομάδα εκτός Big4 θα εξασφάλιζε όσα έπαιρνε μέχρι τώρα συν περίπου 1.000.000 € παραπάνω (με βάση τα 55 εκ. που είχαν τεθεί σαν ταβάνι στο τελευταίο Δ.Σ). Αρκεί Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ να συμμετείχαν στο εγχείρημα της Κεντρικής Διαχείρισης.

Αποδείχθηκε ότι η πρόταση τέθηκε υπόψη του Δ.Σ εντελώς προσχηματικά και όχι ξεκάθαρα, μόνο και μόνο προκειμένου το Προεδρείο της Λίγκας να επιτεθεί και στις δύο ΠΑΕ, χωρίς να επιτρέψει την συζήτηση της πρότασης επί της ουσίας.

Η ενημέρωση από το Προεδρείο της Λίγκας όμως ουσιαστικά δικαίωσε την θέση των ΑΕΚ και ΠΑΟ για την αύξηση του συνολικού ποσού, ωστόσο απ’ ότι φαίνεται τελικά είναι αρκετά μικρότερο από αυτό που πρότειναν και εγγυήθηκαν οι δύο ΠΑΕ. Όμως όσα αορίστως αναφέρθηκαν δεν αποτελούν συμφωνία κεντρικής διαχείρισης, αλλά πιθανώς ξεχωριστές συμφωνίες με διαφορετικά ποσά και όρους με την κάθε μία εκ των εννέα και όχι δέκα ΠΑΕ (δηλαδή εξαιρουμένης και της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, πέραν των ΑΕΚ, ΠΑΟ, ΠΑΟΚ και ΟΣΦΠ).

Εντύπωση προκάλεσε η επιμονή της Σούπερ Λίγκα στην άρνηση παροχής στοιχείων για τη συμφωνία της εταιρίας με τις 9 ΠΑΕ . Κάτι που είναι αντιδεοντολογικό και αντίκειται στο σκοπό του συνεταιρισμού !!!

Αναμένουμε τις τελικές θέσεις της Σούπερ Λίγκα, καθώς αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό πέρα από σκόρπια δημοσιεύματα που δημιουργούν εντυπώσεις και εξυπηρετούν καταστάσεις».

ην δική τους πρόταση σχετικά με την κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων έκαναν γνωστή με κοινή ανακοίνωσή τους ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ θέλοντας να δώσουν έτσι στο «αδιέξοδο» που έχει προκύψει στο συγκεκριμένο θέμα.

Οι δύο ομάδες δεσμεύτηκαν δημόσια πως θα διασφαλίσουν το ήδη υπάρχον έσοδο για τις υπόλοιπες ομάδες εκτός του Big-4, αλλά και ότι θα διαθέσουν προς όφελός τους το 15% των συνολικών εσόδων από τους τηλεοπτικούς παρόχους που ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ καλώντας τον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ να πράξουν το ίδιο.

Τονίζουν δε πως αν αυτές δεν συμφωνήσουν είναι διατεθειμένοι να συνεισφέρουν στις υπόλοιπες ομάδες το ποσό των 5 εκατ. ευρώ προς ενίσχυση του ανταλλάγματος που ήδη λαμβάνουν.

Αναλυτικά η πρόταση των δύο ΠΑΕ:

«Κοινή πρόταση ΠΑΕ ΑΕΚ ΚΑΙ ΠΑΕ Παναθηναϊκός για την κεντρική διαχείριση τηλεοπτικών δικαιωμάτων»

Στη διάρκεια των προηγούμενων μηνών κληθήκαμε οι 4 ΠΑΕ (ΑΕΚ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, ΠΑΟΚ) παρουσία της Αναπληρώτριας Προέδρου ως εκπροσώπου των υπολοίπων ΠΑΕ, να επιτύχουμε μία κοινή συνεννόηση επί της δεδηλωμένης βούλησης όλων των ΠΑΕ στην αρχική συνεδρίαση της Super League για επαναφορά της σύμβασης κεντρικής διαχείρισης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων.

Οι μέχρι τώρα προσπάθειες δυστυχώς απέβησαν άκαρπες, αφού η εισήγηση της Σούπερ Λιγκ αφορούσε σε συνολικό έσοδο 55 εκ. ευρώ για όλες τις ομάδες, κατά πολύ χαμηλότερο του σήμερα ισχύοντος συνολικού ανταλλάγματος.

Μπροστά στις δυσκολίες και προ του αδιεξόδου, οι ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ΠΑΕ ΑΕΚ καταθέτουν σήμερα μία ξεκάθαρη πρόταση με στόχο την υλοποίηση της απόφασης του συνεταιρισμού περί κεντρικής διαχείρισης τηλεοπτικών δικαιωμάτων, αλλά ταυτόχρονα και τη διασφάλιση ικανών οικονομικών συνθηκών για το σύνολο των λιγότερο εμπορικών ΠΑΕ, στοιχείο απαραίτητο για την ανεξαρτησία τους και επομένως την αποφυγή «κηδεμονιών».

Σε αυτή την πρόταση οι δύο προαναφερόμενες ΠΑΕ δεσμευόμαστε δημόσια να διασφαλίσουμε το ήδη υπάρχον έσοδο για τις υπόλοιπες ομάδες -εκτός Big4- (και όχι το μειωμένο που προτάθηκε στη Λίγκα) και ότι θα διαθέσουμε προς όφελος τους το 15% (ήτοι 3 εκ. ευρώ) των συνολικών εσόδων μας από τους τηλεοπτικούς παρόχους, που ανέρχονται σε 20 εκατ. ευρώ (για τις δύο ΠΑΕ).
Καλούμε τις υπόλοιπες 2 ομάδες εκ των 4 μεγάλων, την ΠΑΕ Ολυμπιακός και την ΠΑΕ ΠΑΟΚ να πράξουν το ίδιο.

Δεδομένου ότι τα έσοδα από τους τηλεοπτικούς παρόχους για τις 4 μεγάλες ομάδες κυμαίνονται συνολικά μεταξύ των 45-48 εκατ. ευρώ, εφόσον κι οι άλλες δύο ΠΑΕ ακολουθήσουν την πρωτοβουλία μας, θα συγκεντρωθεί ποσό της τάξεως των 7 εκατ. ευρώ για τις λιγότερο εμπορικές ομάδες.

Αν οι έτερες δύο ΠΑΕ δεν ανταποκριθούν, είμαστε διατεθειμένοι να συνεισφέρουμε σε όλες τις υπόλοιπες ομάδες συνολικά το ποσό των 5 εκατ. ευρώ προς ενίσχυση του ανταλλάγματος που ήδη λαμβάνουν, εφόσον κάτι τέτοιο κριθεί απαραίτητο για την επίτευξη συμφωνίας της κεντρικής διαχείρισης.

Με το χρόνο να πιέζει ασφυκτικά, θα ήταν επιθυμητό να τοποθετηθούν άμεσα όλες οι ομάδες της Super League επί της πρότασης μας, ώστε στη συνέχεια το προεδρείο του συνεταιρισμού να συγκαλέσει Δ.Σ. και να προχωρήσουν οι διαδικασίες.

Βρισκόμαστε μπροστά σε μία ιστορική συγκυρία για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Είτε θα επιλέξουμε όλοι μαζί το δρόμο της προόδου, στηρίζοντας την οικονομική ανεξαρτησία των συλλόγων – μελών του συνεταιρισμού και το «ευ αγωνίζεσθαι», είτε θα παραμείνουμε δέσμιοι συμφερόντων».

MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί για ακόμα μία σεζόν

 Η απόλυτα επιτυχημένη πορεία του «Φως στο Τούνελ» συνεχίζεται…

«Βιτρίνα» Πολυτελείας στη Μύκονο: Πώς το «Ελληνικό FBI» Ξήλωσε το Κύκλωμα με τα VIP Βαν και τη Ροζ Κοκαΐνη

Μετά από μια καλά συντονισμένη επιχείρηση, οι αρχές πέρασαν…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ