Τα βραβεία στους κορυφαίους αθλητές και αθλήτριες του 2024 απένειμε τη Δευτέρα το Ανώτατο Συμβούλιο Αθλητισμού Ενόπλων Δυνάμεων, σε μια λαμπρή τελετή.
Μεταξύ των διακεκριμένων προσκεκλημένων ήταν ο Ολυμπιονίκης του μήκους Μίλτος Τεντόγλου, ο «άρχοντας των κρίκων» Λευτέρης Πετρούνιας, η πρωταθλήτρια της σκοποβολής Άννα Κορακακάκη, ο «χρυσός» κωπηλάτης Στέφανος Ντούσκος και η Παραολυμπιονίκης της ξιφασκίας Τάνια Κεραμυδά.
Ο Λευτέρης Πετρούνιας μοιράστηκε στιγμιότυπα από τη βραδιά, δημοσιεύοντας φωτογραφίες όπου οι Ολυμπιονίκες ποζάρουν με τις στολές τους.
Η Τάνια Κεραμυδά, συγκινημένη, έγραψε στην ανάρτησή της: «Αυτό το βραβείο έχει ιδιαίτερη αξία για μένα, όχι μόνο για τις αθλητικές μου διακρίσεις, αλλά και γιατί μου θυμίζει πως ξεκίνησα αυτή την πορεία από αγάπη για το επάγγελμα. Φέτος, συμπληρώνοντας 15 χρόνια υπηρεσίας, νιώθω πως κάθε προσπάθεια, κάθε δυσκολία, κάθε πόνος και κάθε μάχη είχαν το δικό τους νόημα και δεν πήγαν χαμένα».




«Αυτό το βραβείο έχει για μένα μεγάλη αξία, όχι μόνο για τις αθλητικές μου επιτυχίες, αλλά γιατί μου θυμίζει ότι μπήκα σε αυτή την Υπηρεσία από καθαρή αγάπη για το επάγγελμα και σήμερα… φέτος, που κλείνω 15 χρόνια υπηρεσίας, νιώθω πως κάθε κόπος, κάθε ανατροπή, κάθε πόνος, κάθε νοσηλεία, κάθε στιγμή, κάθε μάχη, δεν πήγαν χαμένα» έγραψε στην ανάρτησή της η Τάνια Κρεμύδα.
