Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ ΑΕΚ ανανεώθηκε επίσημα πριν τη λήξη του Μαρτίου, με αλλαγές στη σύνθεσή του.
Από τριμελές, το ΔΣ πλέον αποτελείται από τέσσερα μέλη. Νέα πρόσωπα στο Συμβούλιο είναι οι νομικοί Γιώργος Κανελλόπουλος και Νίκος Παντερμαλής, οι οποίοι προστίθενται δίπλα στον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, Βαγγέλη Ασλανίδη, και τον πρόεδρο της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, αντιπρόεδρο της ΠΑΕ και νομικό εκπρόσωπο της, Αλέξη Αλεξίου.
Παράλληλα, η Ανθή Παπακώστα, στενή συνεργάτιδα του πρώην ιδιοκτήτη της Ένωσης, Δημήτρη Μελισσανίδη, αποχώρησε από το ΔΣ.
Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου θα έχει θητεία τεσσάρων ετών, έως τον Μάρτιο του 2029.
