ΠΑΕ ΑΕΚ: Νέο ΔΣ με Κανελλόπουλο και Παντερμαλή

Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου θα έχει θητεία τεσσάρων ετών, έως τον Μάρτιο του 2029
31
Μάρτιος
2025
ΠΑΕ ΑΕΚ: Νέο ΔΣ με Κανελλόπουλο και Παντερμαλή

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ ΑΕΚ ανανεώθηκε επίσημα πριν τη λήξη του Μαρτίου, με αλλαγές στη σύνθεσή του.

Από τριμελές, το ΔΣ πλέον αποτελείται από τέσσερα μέλη. Νέα πρόσωπα στο Συμβούλιο είναι οι νομικοί Γιώργος Κανελλόπουλος και Νίκος Παντερμαλής, οι οποίοι προστίθενται δίπλα στον πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ, Βαγγέλη Ασλανίδη, και τον πρόεδρο της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ, αντιπρόεδρο της ΠΑΕ και νομικό εκπρόσωπο της, Αλέξη Αλεξίου.

Παράλληλα, η Ανθή Παπακώστα, στενή συνεργάτιδα του πρώην ιδιοκτήτη της Ένωσης, Δημήτρη Μελισσανίδη, αποχώρησε από το ΔΣ.

Η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου θα έχει θητεία τεσσάρων ετών, έως τον Μάρτιο του 2029.

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ