Στον τελικό του πρωταθλήματος βόλεϊ γυναικών ο Ολυμπιακός, 3-0 τον Παναθηναϊκό

Ο Ολυμπιακός με 2-0 νίκες επί του πρωταθλητή του 2024 Παναθηναϊκού στα ημιτελικά προκρίθηκε στους τελικούς και θα παίξει με ΠΑΟΚ ή ΑΟ Θήρας
9
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στους τελικούς της Α1 βόλεϊ γυναικών προκρίθηκε ο Ολυμπιακός μετά τη νίκη της επί του Παναθηναϊκού με 3-0 σετ στο κλειστό του Μετς. Οι «ερυθρόλευκες» έκαναν το 2-0 στην ημιτελική σειρά και θα διεκδικήσουν τον εφετινό τίτλο, απεναντι στον ΠΑΟΚ ή τον ΑΟ Θήρας (είναι σε εξέλιξη ο δεύτερος ημιτελικός, με τον ΠΑΟΚ να προηγείται με 1-0 στη σειρά).

Οι «ερυθρόλευκες» επέβαλλαν απ’ το πρώτο σετ την ανωτερότητά τους επικρατώντας με 18-25, ενώ δεν είχαν κανένα πρόβλημα και στα άλλα δύο σετ, τα οποία κατέκτησαν με 17-25 και 20-25, έχοντας για άλλη μία φορά ως κορυφαία τη Μίλιτσα Κούμπουρα.

Στις θέσεις 5-8 ο Πανιώνιος έκανε το 2-0 στις νίκες απέναντι στη Θέτιδα, καθώς επικράτησε και στη Νέα Σμύρνη με 3-1 σετ και προκρίθηκε στον τελικό γύρο των θέσεων 5-6. Στη Λαμία, ο Μίλων «απάντησε» με… μπρέικ απέναντι στην τοπική ομάδα, νίκησε με 3-0 σετ και ισοφάρισε τη σειρά για τις θέσεις 10-11.

Ο Γιάννης Σγουρός υποψήφιος στις βουλευτικές εκλογές στην Α΄ Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ

Με τον πρώην Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρό, συναντήθηκε το…

Κρήτη: Μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο – Καίγονται σπίτια, μήνυμα από το 112

Μεγάλη πυρκαγιά ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης σε αυλή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ