Ο πρώτος ημιτελικός ήταν συγκλονιστικός, αντάξιος των δύο ομάδων, εκ των κορυφαίων στον κόσμο. Από το ξεκίνημα του αγώνα, Ελλάδα και Ουγγαρία συμβάδιζαν στο σκορ και καμία δεν κατάφερνε να ξεφύγει. Η Εθνική μας, όμως, στο τέλος του τρίτου οκταλέπτου εκμεταλλεύτηκε το μομέντουμ της και προηγήθηκε για πρώτη φορά με δύο γκολ διαφορά (12-10). Στο τρίτο οκτάλεπτο, εξάλλου, ήταν, που η ομάδα του Βλάχου έπαιξε ολοκληρωτικό πόλο, με βελτιωμένη άμυνα, με φοβερό ποσοστό στον παίκτη παραπάνω (9/11), αλλά και λύσεις από περιφέρεια -όπου ο Σκουμπάκης ήταν εκπληκτικός! Στο τέταρτο, δε, έδειχνε ότι δεν γίνεται να μην πάρει την πρόκριση για τον τελικό! Πραγματοποιώντας μεγάλη εμφάνιση, έφτασε να προηγηθεί 13-10, με τον Ανταμ Νάγκι, ωστόσο, να κρατάει «όρθιους» τους Μαγυάρους, σκοράροντας δύο φορές σε παίκτη παραπάνω. Η Ελλάδα, ωστόσο, δεν «μάσησε». Εκμεταλλευόμενη τις αποβολές, που κέρδισε ο τρομερός Κάκαρης, ξέφυγε εκ νέου (16-12) με συνεχόμενα γκολ του Αργυρόπουλου και από εκεί και πέρα έκανε εξαιρετική διαχείριση, φτάνοντας στη σπουδαία νίκη με 18-14. Για την ιστορία, και το 1997 την Ουγγαρία είχαμε νικήσει, για να βρεθούμε στον τελικό απέναντι στις ΗΠΑ.

Τα οκτάλεπτα (τυπικά γηπεδούχος η Ουγγαρία): 4-4, 4-3, 2-5, 4-6

Διαιτητές: Στανόγεβιτς (Σερβία), Ντε Γιονγκ (Ολλανδία)

Οι συνθέσεις:
ΟΥΓΓΑΡΙΑ (Ζολτ Βάργκα): Τσόμα, Τατράι 2, Μάνχερτς 4, Βίσμεγκ, Βίντσε Βίγκβαρι 1, Ανταμ Νάγκι 3, Φέκετε 1, Μπούριαν 2, Κόβατς, Βέντελ Βίγκβαρι 1, Ακος Νάγκι, Γκιάπιας, Βάργκα, Μπατίζι
ΕΛΛΑΔΑ (Θοδωρής Βλάχος): Ζερδεβάς, Γενηδουνιάς 2, Σκουμπάκης 3, Γκιουβέτσης 1, Αργυρόπουλος 5, Πούρος 1, Γκίλλας, Καλογερόπουλος 1, Αλαφραγκής 1, Κάκαρης 2, Νικολαϊδης 2, Ανδρεάδης, Γαρδίκας, Γιαννάτος