Ο Παναθηναϊκός πανηγύρισε τη νίκη του με 75-67 εναντίον την Εφές Αναντολού. Το πέμπτο και τελευταίο παιχνίδι της σειράς των πλέι οφ της Euroleague, ήταν αυτό που του έδωσε την πρόκριση στο Final 4 του Άμπου Ντάμπι , όπου ο Εργκίν Αταμάν.
Ο κραταιός άντρας της ομάδας έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για τη μαχητικότητα τους σε όλο το ματς με την Εφές Αναντολού και έδωσε και το σύνθημα για δύο νίκες στο Final 4 του Άμπου Ντάμπι. Μοναδικός στόχος του Παναθηναϊκού είναι να “υπερασπιστεί” τον τίτλο που κατέκτησε στο Βερολίνο.
Τι είπε ο Αταμάν στους παίκτες
«Ήταν μια πολύ δύσκολη σειρά για εμάς. Μετά από 39 αγώνες, φτάσαμε στο Final Four, κάτι το οποίο αξίζαμε. Δεν παίξαμε πολύ καλά, αλλά βγάλαμε πολλή μαχητικότητα.
Φυσικά ο στόχος μας δεν είναι να πάμε απλά στο Final Four, αλλά να πάμε εκεί και να κερδίσουμε για ακόμα μια φορά. Είχαμε πολλή πίεση τις τελευταίες δύο εβδομάδες γιατί και η Εφές δεν τα παρατάει ποτέ. Δείξατε μεγάλη μαχητικότητα.
Κάποιοι δεν παίξατε απόψε, αλλά αυτό που είναι σημαντικό είναι ότι όλη η ομάδα θα είναι στο Άμπου Ντάμπι για να προσπαθήσει να φτάσει στο back to back. Πάμε!».
