Μέσω story στο instagram, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εξέφρασε την επιθυμία να βρεθούν Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός στον τελικό της Euroleague, με την ευχή, το “τριφύλλι” να κάνει το back-to-back και ο ίδιος να βάλει και πάλι στο τραπέζι του σπιτιού του την κούπα της διοργάνωσης!
Παράλληλα, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έδωσε τα συγχαρητήριά του, τόσο σε όλους στον Παναθηναϊκό, για την πρόκριση της ομάδας στην τελική τετράδα της Euroleague, όσο και για τη νέα πρόκριση του Ολυμπιακό σε Final Four.
«Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους μας. Κόσμο, ομάδα, διοίκηση. Όλο τον κόσμο για την πρόκρισης μας στο Final 4. Συγχαρητήρια και στον Ολυμπιακό για την τέταρτη συνεχόμενη παρουσία του στο Final 4. Από ό,τι διάβασα είναι η μοναδική ελληνική ομάδα που το έχει καταφέρει. Τους εύχομαι πέμπτη, έκτη, έβδομη σερί παρουσία. Μακάρι να βρεθούν και οι δύο ελληνικές ομάδες στον τελικό. Τα τραπεζάκι είναι καθαρό. Το έχουμε καθαρίσει και ξεσκονίσει και περιμένει», ανέφερε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος.
Νωρίτερα ο “ισχυρός άνδρας” της ΚΑΕ Παναθηναϊκός έκανε μάλιστα και μία φοβερή ανάρτηση στο instagram με φωτογραφία από παλαιότερο ταξίδι του στην Αραβία και έγραψε “Σούνιο – Άμπου Ντάμπι” στη λεζάντα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το πρόγραμμα στο Final 4
Ημιτελικοί – Παρασκευή 23 Μαΐου
- 18:00 Φενερμπαχτσέ – Παναθηναϊκός
- 21:00 Ολυμπιακός – Μονακό
Τελικοί – Κυριακή 25 Μαΐου
- 17:00 Μικρός τελικός
- 20:00 Μεγάλος τελικός
