Ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος εμφανίστηκε λίγο μετά τις 14:00 το μεσημέρι, στο Α.Τ. Κηφισιάς, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας μετά την μήνυση που υποβλήθηκε σε βάρος του.
Σημειώνεται ότι το ραντεβού με τον υφυπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση είναι στις 15:00.
Μετά τη μήνυση που κατέθεσε ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ Ολυμπιακός, κ. Σκινδήλιας εις βάρος Δημήτρη και Δέσποινας Γιαννακοπούκου (ως απάντηση στη μήνυση της τελευταίας) αμφότεροι αναζητούνταν για να συλληφθούν στα όρια του αυτόφωρου που λήγει στις 23:59 της Τετάρτης 4 Ιουνίου. Άρα εάν ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εμφανιζόταν στο ραντεβού με τον κ. Βρούτση κινδύνευε.
Εκεί, στο αστυνομικό τμήμα στην αναμένεται να δώσει τις δικές του εξηγήσεις για τη μήνυση που έχει κατατεθεί εναντίον του.
Η εισαγγελία αναμένεται να αποφασίσει για το αν θα προχωρήσει σε κράτησή του ή θα αφεθεί ελεύθερος. Ωστόσο, το πιο πιθανό σενάριο είναι το δεύτερο, οπότε ο διοικητικός ηγέτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός θα έχει τη δυνατότητα να πάει κατευθείαν μετά το αστυνομικό τμήμα στο υφυπουργείο αθλητισμού.
Η συνάντηση που έχει ζητήσει ο υφυπουργός Αθλητισμού με τα αδέρφια Αγγελόπουλοι και τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο γίνονται έτσι ώστε οι τελικοί του πρωταθλήματος της GBL να συνεχιστούν κανονικά, με τη σειρά Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός να βρίσκεται στο 1-1 και να μεταφέρεται πιθανότατα στο ΟΑΚΑ την Παρασκευή 6 Ιουνίου.
