Στο κόκκινο συνεχίζει να βρίσκεται η ένταση μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού.
Μετά το χάος που επικράτησε στο Game 2, η ένταση δεν σταμάτησε ούτε και στον τρίτο τελικό της Basket League στο ΟΑΚΑ. Η δέσμευση των δύο ομάδων για «απολύτως ειρηνική και σύμφωνη με τις αρχές του ευ αγωνίζεσθαι ολοκλήρωση των τελικών του πρωταθλήματος της Basket League 2024-2025» κράτησε μόλις λίγα 24ωρα.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR αντέδρασε άμεσα, ανακοινώνοντας ότι θα κινηθεί νομικά.
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός θα προβεί σε όλες τις προβλεπόμενες από τον νόμο ενέργειες εναντίον του Εβάν Φουρνιέ, ο οποίος προέβη στην χειρότερη και πιο προκλητική κίνηση από καταβολής του επαγγελματικού μπάσκετ στην Ελλάδα προς τους φίλους του Παναθηναϊκού», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Την ίδια ώρα, πληροφορίες της εκπομπής«Magic Euroleague» ανέφεραν ότι φίλαθλοι του τριφυλλιού πήγαν στο αστυνομικό τμήμα και κατέθεσαν μήνυση κατά του γάλλου γκαρντ του Ολυμπιακού, που αποβλήθηκε.
ΚΑΕ Ολυμπιακός: «Θα παρουσιάσουμε πλούσιο υλικό»
Λίγη ώρα αργότερα, η ΚΑΕ Ολυμπιακός «απάντησε» με δική της ανακοίνωση, στην οποία κάνει λόγο για επίθεση χούλιγκαν προς τον Φουρνιέ και τον προπονητή Γιώργο Μπαρτζώκα.
««Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ενημερώνει πως αύριο, κι αφού πρώτα έρθει η νηφαλιότητα σε όλες τις πλευρές, θα παρουσιάσει πλούσιο υλικό από το ΟΑΚΑ και θα προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου οι χούλιγκαν που επιτέθηκαν στον Εβάν Φουρνιέ και στον Γιώργο Μπαρτζώκα να παρουσιαστούν στη δικαιοσύνη και να κριθούν με βάση τον αθλητικό νόμο.Επίσης, θα υπάρξει και πλούσιο υλικό από τις προκλήσεις και το βρόμικο παιχνίδι του Κέντρικ Ναν», ανέφερε.
»Όσο κι αν προσπαθούν, όσο κι αν προκαλούν και θα προκαλέσουν, το ΣΕΦ την Κυριακή το βράδυ θα είναι έτσι όπως πρέπει για να βοηθήσει την ομάδα να φτάσει στη νίκη. Για να περιγραφεί το θέατρο του παραλόγου που ζούμε τις τελευταίες μέρες υπάρχουν δύο λέξεις. Η λύπηση και η ντροπή», καταλήγει η ΚΑΕ Ολυμπιακός.
Λεπενιώτης: Aκόμη κι ο εισαγγελέας μας είπε ότι θα φύγει γιατί φοβάται
Από την πλευρά του ο κ. Λεπενιώτης, γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός έκανε λόγο για συνθήκες ζούγκλας στο ΟΑΚΑ, καταγγέλλοντας τραμπουκισμούς προς τον πάγκο της ομάδας, ενώ τα έβαλε και με την ΕΡΤ κάνοντας λόγο για μεροληπτική μετάδοση.
Αναλυτικά ο κ. Λεπενιώτης είπε:
«Αυτό που ζήσαμε σήμερα είχαμε να το ζήσουμε χρόνια. Δεχθήκαμε τραμπουκισμούς και η αρχή έγινε με τον Αταμάν και τα όσα έκανε.
Δεχτήκαμε πρωτοφανείς τραμπουκισμούς και βιώσαμε μια πρωτόγνωρη ζούγκλα. Δεχτήκαμε επίθεση στον πάγκο από ανθρώπους που είχαν διαπίστευση αλλά και κάποιους χωρίς. Υπήρξαν σκληροί τραμπουκισμοί που ακόμη κι ο εισαγγελέας μας είπε ότι θα φύγει και αυτός από εδώ γιατί φοβάται.
