Σε μία απίστευτη αποκάλυψη προχώρησε πριν λίγη ώρα ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ, ο οποίος έκανε γνωστό πως τη νέα Τούμπα που περιμένουν πως και πως οι φίλαθλοι του “Δικεφάλου του Βορρά” θα τη φτιάξει ο επιχειρηματίας, Αριστοτέλης Μυστακίδης.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ για την Τούμπα και τον Μυστακίδη
O Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ προχώρησε σε έκτακτο συμβούλιο μέσα στην ημέρα, έτσι ώστε να συζητήσει διάφορα θέματα που αφορούν την ομάδα, αλλά κυρίως για ν’ αποκαλύψει και να… πετάξει τη μεγάλη βόμβα με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη ν’ αναλαμβάνει την κατασκευή της νέας Τούμπας, όπως αναφέρει η ανακοίνωση.
“Πραγματοποιήθηκε, την Δευτέρα 16/6/2025 το τακτικό Δ.Σ. του Ομίλου κατά τη διάρκεια του οποίου, μεταξύ άλλων θεμάτων συζητήθηκαν τα κάτωθι:
- Συζητήθηκε, τα περί της Κάρτας Φιλάθλου, η οποία σε συνεργασία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, θα εκδοθεί φέτος και αφορά οικονομική ενίσχυση των τμημάτων του Ερασιτέχνη, μέσω της αγοράς εισιτηρίου διαρκείας, καθώς και των απλών εισιτηρίων για τους ποδοσφαιρικούς αγώνες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στο γήπεδο της Τούμπας. Συστάθηκε ομάδα εργασίας από την πλευρά του Ερασιτέχνη η οποία σε συνεργασία με την ομάδα εργασίας που θα συσταθεί από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα εργασθούν από κοινού ούτως ώστε το εγχείρημα να ξεκινήσει ταυτόχρονα με την έναρξη της διάθεσης των εισιτηρίων διαρκείας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές σύντομα και έγκαιρα.
- Συζητήθηκε και αποφασίστηκε, η στρατηγική δέσμευση του Ομίλου ούτως ώστε τα τμήματα και ενόψει της επετείου των 100 χρόνων να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, με τη στήριξη όλων των παραγόντων και φυσικά του λαού του ΠΑΟΚ.
- Συζητήθηκαν επίσης θέματα χορηγιών και ειδικότερα χορηγιών που θα συνδέονται με την επέτειο των 100 χρόνων από την ίδρυση του ΠΑΟΚ.
- Μετά την Γ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στις 02-06-2025 και την προτροπή τους ότι ο ΑΣ έχει πλέον το χρέος να προχωρήσει η κατασκευή του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ, κάναμε τα κάτωθι :
1) Ανακοίνωση ότι ο ΑΣ ΠΑΟΚ είναι παρών και με τη στήριξη του κόσμου του θα κάνει τα πάντα για το νέο γήπεδο
2) Περιμέναμε τυχόν διάψευση ή την νέα τοποθέτηση ότι το γήπεδο θα γίνει από την ΠΑΕ η οποία όμως δεν ήρθε.
3) Δεχθήκαμε ατελείωτες – αφόρητες πιέσεις και προτροπές ‘’κάντε κάτι για το νέο γήπεδο, βρείτε επενδυτές’’. Όλα αυτά μας ώθησαν (καθώς και ο δικός μας καημός είναι η κατασκευή του νέου γηπέδου μας) ώστε να ενεργοποιηθεί όλη η οικογένεια του ΠΑΟΚ και να βρεθεί επενδυτής.
Πράγματι χάρη στη συμμετοχή φίλων του ΠΑΟΚ, ήρθαμε σε επαφή με τον κύριο Αριστοτέλη Μυστακίδη ο οποίος είναι γνωστός φίλαθλος του ΠΑΟΚ και Θεσσαλονικεύς.
Συζητήσαμε τα του ΠΑΟΚ και κυρίως το μεγάλο πρόβλημα της κατασκευής του νέου μας γηπέδου .
Έτσι μετά από πολλές συζητήσεις δέχθηκε και ανέλαβε τη δέσμευση ότι θα εισφέρει τα αναγκαία κεφάλαια με ιδία χρηματοδότηση για την ανέγερση του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ στην ΤΟΥΜΠΑ, προδιαγραφών UEFA, σε αντικατάσταση του υπάρχοντος.
Σήμερα το Δ.Σ. του ΑΣ ΠΑΟΚ εξουσιοδότησε τον Πρόεδρο του, Αθανάσιο Κατσαρή να υπογράψει καταρχάς σχετική συμφωνία συνεργασίας για την κατασκευή του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ στην Τούμπα με τον Αριστοτέλη Μυστακίδη
Τι είχε προηγηθεί
Στις 2 Ιουνίου στο γήπεδο της Τούμπας διεξήχθη η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και εκεί μεταξύ άλλων ο Κυριάκος Κυριάκος είχε ερωτηθεί για το τι ισχύει με την κατασκευή του νέου ποδοσφαιρικού γηπέδου.
«Υπάρχει μια δέσμευση του κ. Σαββίδη για χρηματοδότηση της Νέας Τούμπας. Γνωρίζετε οτι το γήπεδο ανήκει στον ερασιτέχνη ΠΑΟΚ, έχουν δει την προσπάθεια του κ. Σαββίδη να κάνει κάτι μεγάλο», είχε απαντήσει το μέλος του ΔΣ της ΠΑΕ και πρόσθεσε:
«Οι άδειες και τα σχέδια είναι στα χέρια του ερασιτέχνη ΠΑΟΚ Εκεί θα ανήκει το γήπεδο. Όντως ισχύει οτι άλλαξαν οι συνθήκες στο χώροτου ελληνικού αθλητισμού. Χρηματοδοτηθηκαν γήπεδα για ανταγωνιστές, βρέθηκαν λύσεις για ανταγωνιστές, εδώ όλο αυτό το σκηνικό δεν ευνοεί τον κ. Σαββίδη. Το γήπεδο δε θα είναι ιδιοκτησία του κυρίου Σαββίδη. Δεν αναιρεί καμιά υπόσχεση και δέσμευση του, πρόθεση του παραμένει η δημιουργία της Νέας Τούμπας. Πρέπει να έχει τη δυνατότητα να κάνει όλα τα απαραίτητα βήματα δίχως πίεση».
Αυτά τα λόγια είχαν προκαλέσει μια σχετική ανησυχία (στα όρια της δυσαρέσκειας ειδικά στον κόσμο), αλλά ταυτόχρονα έφεραν και την άμεση αντίδραση του Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ που είναι και ο ιδιοκτήτης της Τούμπας.
Την επομένη της ΓΣ της ΠΑΕ ο ΑΣ ΠΑΟΚ εξέδωσε μια λιτή αλλά αρκετά επιθετική ανακοίνωση η οποία ανέφερε:
Μετά τις εξελίξεις στη χθεσινή Γ.Σ. της ΠΑΕ και με σεβασμό στη τελευταία επιλογή της, ο Α.Σ. ως θεματοφύλακας του ΠΑΟΚ δηλώνει ρητά και κατηγορηματικά :
Ήμασταν , είμαστε και θα είμαστε μπροστάρηδες στην πραγματοποίηση του οράματος γενεών ΠΑΟΚτσήδων , της Νέας Τούμπας.
Με τη στήριξη όλου του κόσμου μας κρατήσαμε τα γήπεδα μας. ΔΙΚΑ ΜΑΣ
Με τη στήριξη του συνεχίζουμε την προσπάθεια όλοι μαζί ενωμένοι για την πραγματοποίηση του οράματος μας της Νέας Τούμπας.»
Αυτό που δεν ανέφερε ξεκάθαρα στην ανακοίνωση του ο ΑΣ ήταν το ότι ταυτόχρονα ξεκινούσε τις επαφές με επιφανείς ΠΑΟΚτσήδες που θα ήθελα να εμπλακούν στην κατασκευή της Νέας Τούμπας. Μόνο που η αναζήτηση δεν κράτησε πολύ καθώς ο Τέλης Μυστακίδης (απομένει να ξεκαθαρίσει το αν ο ίδιος προσέγγισε τον ΠΑΟΚ) αμέσως εξέφρασε το ενδιαφέρον του και οι επαφές που είχε με τον Θανάση Κατσαρή (πρόεδρος του Ερασιτέχνη) είχαν ως αποτέλεσμα τις σημερινές ανακοινώσεις.
