Μια τεράστια πρόκριση στα ημιτελικά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Πόλο στη Σιγκαπούρη πανηγύρισε η Εθνική ομάδα γυναικών της Ελλάδας, η οποία λύγισε την Αυστραλία σε έναν συγκλονιστικό αγώνα με σκορ 8-7.
Η ελληνική ομάδα, παίζοντας με καρδιά και εξαιρετική αμυντική συνοχή, ανέτρεψε την εις βάρος της κατάσταση και με γκολ στα τελευταία δευτερόλεπτα από τη Μυριοκεφαλιτάκη, πήρε πανάξια την πρόκριση στην κορυφαία 4άδα του κόσμου, για τέταρτη φορά στην ιστορία της.
Ιστορική νίκη με buzzer beater
Το φινάλε του αγώνα ήταν δραματικό, με την Ελλάδα να βρίσκει την υπέρτατη λύση μέσα από μια αστραπιαία αντεπίθεση. Η Μυριοκεφαλιτάκη, σε μια φάση που ξεσήκωσε τους πάγκους και τους Έλληνες φιλάθλους, σκόραρε το “χρυσό” γκολ της νίκης, γράφοντας το τελικό 8-7.
Νωθρό ξεκίνημα, δυναμική συνέχεια
Η Εθνική δυσκολεύτηκε επιθετικά στην αρχή του αγώνα, με το πρώτο 8λεπτο να κλείνει στο “φτωχό” 1-1, χάρη κυρίως στην εξαιρετική άμυνα που περιόρισε και τις Αυστραλές.
Στη συνέχεια, οι αντίπαλες προηγήθηκαν με 3-2, όμως η “γαλανόλευκη” απάντησε με σερί 3-0, με τη Σάντα να πρωταγωνιστεί, φτάνοντας στο 5-3 με το τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Άθλος με φόντο το βάθρο
Η σπουδαία αυτή νίκη στέλνει την Ελλάδα στα ημιτελικά του παγκοσμίου για τέταρτη φορά, επιβεβαιώνοντας ότι παραμένει μια από τις κορυφαίες δυνάμεις στο παγκόσμιο γυναικείο πόλο.
Με την ψυχολογία στα ύψη και την άμυνα να αποτελεί σταθερά της ομάδας, οι διεθνείς καλούνται τώρα να διεκδικήσουν την είσοδο στον τελικό και – γιατί όχι – την κορυφή του κόσμου.
Επόμενος σταθμός: τα ημιτελικά και το όνειρο για το χρυσό συνεχίζεται.
