Με ένα συγκινητικό μήνυμα για την Παναγία Σουμελά και τις ψυχές που «δεν είναι πια εδώ», η Βούλα Πατουλίδου μίλησε ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου για την πίστη, τη μνήμη και την απώλεια. Δεκαεπτά μέρες μετά τον θάνατο του συζύγου της, Δημήτρη Ζαρζαβατσίδη, η Ολυμπιονίκης περιέγραψε πώς μπροστά στην εικόνα της Παναγίας βλέπει «μάτια ψυχών» που κράτησαν ζωντανή την ελπίδα και συνεχίζουν να τη συνοδεύουν σε κάθε βήμα της ζωής της.
Το μήνυμα για την Παναγία Σουμελά
Η Βούλα Πατουλίδου, εμφανώς συγκινημένη, ανήρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό λόγια γεμάτα ευγνωμοσύνη και πίστη. Περιέγραψε την Παναγία Σουμελά ως «το καντήλι της πίστης» που φωτίζει την ψυχή και κρατά ζωντανή κάθε ανάμνηση και αγάπη που δεν ξεχνιέται ποτέ. Όπως σημείωσε, η Παναγία «έψαχνε πάντα τα σκορπισμένα κομμάτια των παιδιών της για να τα φροντίσει», αναδεικνύοντας τη διαχρονική της παρουσία στις καρδιές των πιστών.
Η δύναμη μέσα από την απώλεια
Αναφερόμενη στο δικό της πένθος, η Ολυμπιονίκης μίλησε για το πώς η απουσία μπορεί να μεταμορφωθεί σε εσωτερική δύναμη. «Η έλλειψη μεταμορφώνεται σε δύναμη και η μνήμη γίνεται φλόγα που καίει ζωντανή», έγραψε χαρακτηριστικά, στέλνοντας μήνυμα παρηγοριάς σε όσους βιώνουν απώλειες.
Ένα κάλεσμα πίστης και ελπίδας
Η ανάρτηση της Βούλας Πατουλίδου αποτέλεσε όχι μόνο έναν προσωπικό φόρο τιμής στον σύζυγό της, αλλά και ένα κάλεσμα προς όλους να αντλούν κουράγιο από την πίστη και τις μνήμες. Με λόγια που αγγίζουν, υπενθύμισε ότι η Παναγία Σουμελά δεν είναι απλώς ένας τόπος προσκυνήματος, αλλά ένας φάρος που «φωτίζει τη σκοτεινή μας νύχτα» και μια αγκαλιά που χωράει πατρίδες, όνειρα και ανθρώπους, ακόμη κι αν έχουν φύγει για πάντα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
