Μαρινάκης: «Χρυσό» πριμ 200.000 ευρώ στις Εθνικές πόλο – «Σηκώσατε την Ελλάδα ψηλά»

23
Αύγουστος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με μια κίνηση που αναδεικνύει τη σημασία της στήριξης στον ελληνικό αθλητισμό, ο Βαγγέλης Μαρινάκης ανακοίνωσε πριμ συνολικού ύψους 200.000 ευρώ στις Εθνικές ομάδες πόλο ανδρών και γυναικών, που χάρισαν στην Ελλάδα το χρυσό και το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Σιγκαπούρης.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης δίνει πριμ 200.000 ευρώ στις Εθνικές ομάδες πόλο γυναικών και ανδρών

Το δείπνο της ΕΟΕ που γέμισε συγκίνηση

Η ανακοίνωση έγινε στο επίσημο δείπνο που παρέθεσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Ισίδωρος Κούβελος, προς τιμήν των «χρυσών» και «χάλκινων» παιδιών του ελληνικού πόλο. Μιλώντας στους αθλητές και τις αθλήτριες, αποκάλυψε την απόφαση του ισχυρού άνδρα της ΠΑΕ Ολυμπιακός να προσφέρει 100.000 ευρώ σε κάθε ομάδα, τονίζοντας ότι:

«Το χάλκινο μετάλλιο των ανδρών είναι για εμάς σαν χρυσό».

Εθνική Πόλο Ανδρών: Η Ισπανία αντίπαλος της Ελλάδας - Πότε θα γίνει ο σπουδαίος ημιτελικός - Newsbomb

Εθνική πόλο γυναικών: Η ημέρα, η ώρα και το κανάλι του τελικού στο Παγκόσμιο - ΤΟ ΒΗΜΑ

Η αναγνώριση των κόπων των αθλητών

Ο κ. Κούβελος μίλησε με θερμά λόγια για την προσπάθεια των διεθνών, που έκαναν όλη την Ελλάδα να δακρύσει από υπερηφάνεια:

«Σηκώσατε την ελληνική σημαία ψηλά και μας γεμίσατε χαρά. Η ΕΟΕ θα είναι πάντα στο πλευρό σας. Ο δρόμος προς τους Ολυμπιακούς του Λος Άντζελες περνάει μέσα από τη δική σας αφοσίωση και θυσία».

Ευχαριστίες από την ΚΟΕ

Ο πρόεδρος της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, Κυριάκος Γιαννόπουλος, ευχαρίστησε τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την πολύτιμη στήριξη:

«Ευχαριστούμε πολύ για το πριμ, τα δώρα και την περιποίηση. Μακάρι να ζήσουμε ξανά τέτοιες στιγμές δόξας».

Μετά την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου που ανέλαβε προσωπικά, ο Βαγγέλης Μαρινάκης συνεχίζει να επενδύει στον ελληνικό αθλητισμό, επιβραβεύοντας εκείνους που κάνουν τη χώρα περήφανη σε όλο τον κόσμο.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ