Η UEFA τιμώρησε την ΑΕΚ για τα όσα συνέβησαν στον αγώνα με την Άντερλεχτ για τα πλέι-οφ του Conference League, ενεργοποιώντας ποινές που είχαν επιβληθεί με αναστολή και επιβάλλοντας νέα πρόστιμα. Αυτό σημαίνει ότι θα κλείσει το κάτω διάζωμα του πετάλου της OPAP Arena στον αγώνα με την Αμπερντίν, ενώ η ΠΑΕ θα πληρώσει συνολικό πρόστιμο 86.000 ευρώ
Το κλείσιμο του πετάλου
Η πειθαρχική επιτροπή της UEFA ενεργοποίησε την ποινή που είχε επιβληθεί στις 30 Ιουλίου για τα καπνογόνα, η οποία προβλέπει το κλείσιμο των θυρών 19-21-23-25 της βόρειας εξέδρας της OPAP Arena. Έτσι, οι συγκεκριμένες θύρες θα παραμείνουν κλειστές στο ματς της 23ης Οκτωβρίου με την Αμπερντίν, για τη 2η αγωνιστική της League Phase.
Το περιστατικό με την Άντερλεχτ
Η τιμωρία αφορά τα επεισόδια που σημειώθηκαν στο ματς με την Άντερλεχτ για τα πλέι-οφ του Conference League. Συγκεκριμένα, οπαδοί της ΑΕΚ άναψαν πυρσούς, ενώ καταγράφηκαν μπλοκαρισμένοι διάδρομοι, χρήση λέιζερ προς τους ποδοσφαιριστές, αλλά και εισβολή στον αγωνιστικό χώρο. Τα γεγονότα αυτά οδήγησαν την UEFA στην ενεργοποίηση της παλαιότερης ποινής και στην επιβολή νέων προστίμων.
Νέα ποινή με αναστολή
Παράλληλα, η Ένωση τιμωρήθηκε ξανά με την ίδια ποινή – κλείσιμο του κάτω διαζώματος – αλλά με διετή αναστολή. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση νέας παράβασης, το πέταλο θα κλείσει εκ νέου σε ευρωπαϊκό παιχνίδι.
Το πρόστιμο και τα παραπτώματα
Η ΑΕΚ θα καταβάλει συνολικό πρόστιμο 86.000 ευρώ, που προκύπτει από πέντε διαφορετικές παραβάσεις:
-
Άναμμα πυρσών: 30.000 ευρώ
-
Μπλοκαρισμένοι διάδρομοι: 18.000 ευρώ
-
Χρήση λέιζερ: 18.000 ευρώ
-
Μετάδοση μηνύματος που δεν συνάδει με τους κανονισμούς UEFA: 17.500 ευρώ
-
Εισβολή στον αγωνιστικό χώρο: 2.500 ευρώ
Τιμωρίες και σε άλλες ομάδες
Η UEFA δεν περιορίστηκε μόνο στην ΑΕΚ. Τιμώρησε επίσης με μερικό κλείσιμο εξεδρών την FCSB (Στεάουα Βουκουρεστίου) για ρατσιστικά συνθήματα στον αγώνα του Europa League με την Αμπερντίν.
