Δηλώσεις-έκπληξη Αταμάν: «Δεν πανηγύρισα από σεβασμό στους Έλληνες» – Απολύθηκε ο υπεύθυνος της προκλητικής ανάρτησης

13
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με δηλώσεις που αιφνιδίασαν, ο Εργκίν Αταμάν επιχείρησε να ρίξει τους τόνους μετά την άνετη πρόκριση της Τουρκίας απέναντι στην Ελλάδα στο Eurobasket. Ο Τούρκος τεχνικός, γνωστός για τις έντονες αντιδράσεις και τους παθιασμένους πανηγυρισμούς του, αυτή τη φορά εμφανίστηκε με διάθεση συμφιλίωσης: παραδέχθηκε ότι δεν πανηγύρισε από σεβασμό στους Έλληνες φιλάθλους και αποκάλυψε ότι ο υπεύθυνος της προκλητικής ανάρτησης της Ομοσπονδίας με το μήνυμα «No Mercy» απομακρύνθηκε από τη θέση του.

Τρελό ξέσπασμα από τον Αταμάν: "Ο άνθρωπος πηγαίνει στο φεγγάρι, η FIBA  πρέπει να προοδεύσει"

Σεβασμός στους Έλληνες φιλάθλους

Ο Εργκίν Αταμάν τόνισε πως γνώριζε ότι η ήττα της ελληνικής ομάδας είχε προκαλέσει απογοήτευση στους φίλους της. «Χθες δεν ύψωσα τις γροθιές μου, για να δείξω τον σεβασμό μου στους φίλους μου στην Ελλάδα», είπε χαρακτηριστικά, δίνοντας το στίγμα ενός ανθρώπου που, παρά τη μεγάλη νίκη, θέλησε να δείξει ευαισθησία απέναντι στην άλλη πλευρά. Ο ίδιος σημείωσε ότι έχει πολλούς φίλους στη χώρα μας και δεν ήθελε να επιτείνει τη στενοχώρια τους με προκλητικούς πανηγυρισμούς.

Το επεισόδιο με το «No Mercy»

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην ανάρτηση της τουρκικής Ομοσπονδίας, που συνόδευε φωτογραφία του Γιάννη Αντετοκούνμπο με τη φράση «No Mercy». Ο Αταμάν πήρε αποστάσεις από το περιστατικό, λέγοντας πως ενημερώθηκε αργά και ότι η δημοσίευση κατέβηκε μόλις έγινε αντιληπτή. Παράλληλα, αποκάλυψε πως ο υπεύθυνος για το ποστάρισμα απολύθηκε, υπογραμμίζοντας τον κίνδυνο που κρύβουν τα social media όταν δεν διαχειρίζονται από έμπειρα στελέχη. «Τα social media είναι πολύ επικίνδυνα, γιατί κάποιες φορές τα χειρίζονται άνθρωποι χωρίς εμπειρία», σχολίασε με νόημα.

Στόχος το τρόπαιο

Ο Τούρκος τεχνικός δεν παρέλειψε να μιλήσει και για τον μεγάλο στόχο που έχει μπροστά του: τον τελικό απέναντι στη Γερμανία. «Έχουμε μεγάλο σεβασμό στην πρωταθλήτρια κόσμου Γερμανία, όμως πιστεύω ότι η ομάδα μου είναι καλύτερη και έτοιμη να κατακτήσει το ευρωπαϊκό τρόπαιο», δήλωσε με αυτοπεποίθηση. Εξήγησε ότι η Τουρκία δεν πρόκειται να αλλάξει στρατηγική, καθώς έχει δείξει ότι μπορεί να σταθεί απέναντι σε κορυφαίους αντιπάλους όπως η Σερβία, η Λετονία και φυσικά η Ελλάδα.

Το χιούμορ για το άγχος

Ενδεικτικό του κλίματος αυτοπεποίθησης ήταν και το πείραγμα που έκανε με τον Τζέντι Όσμαν πριν τη συνέντευξη Τύπου. Όπως είπε, αστειεύονταν για το γεγονός ότι και οι δύο έχουν παίξει στους «καυτούς» ελληνικούς τελικούς Παναθηναϊκού–Ολυμπιακού. «Μετά από αυτά, δεν μας αγχώνει τίποτα», σχολίασε γελώντας, δείχνοντας πως ούτε ο τελικός του Eurobasket τον τρομάζει.

Οι δηλώσεις του Αταμάν συνδυάζουν σεβασμό, διπλωματία και αυτοπεποίθηση. Από τη μία θέλησε να στείλει μήνυμα φιλίας προς την Ελλάδα, από την άλλη κατέστησε σαφές πως η Τουρκία πάει για το τρόπαιο με πίστη και σιγουριά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ