Χωρίς κιτρινόμαυρο παλμό στο Αιγάλεω: Απαγόρευση μετακίνησης και εισιτηρίων για τους φίλους της Ένωσης

16
Σεπτέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η ΑΕΚ θα παραταχθεί στο γήπεδο του Αιγάλεω χωρίς τη στήριξη των φιλάθλων της, καθώς το Υπουργείο, με εισήγηση της Ελληνικής Αστυνομίας, απαγόρευσε τόσο τη διάθεση εισιτηρίων όσο και την οργανωμένη μετακίνηση για τον αγώνα της Τετάρτης (17/09/2025, 16:00), στο πλαίσιο της πρώτης αγωνιστικής της League Phase του Κυπέλλου Ελλάδας.

Η απόφαση του Υπουργείου και οι λόγοι ασφαλείας

Το αίτημα της ΑΕΚ για εισιτήρια στο εκτός έδρας ματς απορρίφθηκε, καθώς όπως έγινε γνωστό την Τρίτη (16/09), εκδόθηκε επίσημη απόφαση του αρμόδιου Υπουργείου ύστερα από σχετική εισήγηση της Αστυνομίας.

Η εν λόγω απόφαση επισημαίνει ότι για λόγους δημόσιας τάξης και ασφάλειας δεν θα επιτραπεί η παρουσία οργανωμένων φίλων της Ένωσης στο «Σταύρος Μαυροθαλασσίτης». Η εξέλιξη αυτή δημιουργεί μια ιδιαίτερη συνθήκη για το παιχνίδι, αφού οι κιτρινόμαυροι θα στερηθούν την παραδοσιακή τους δυναμική στήριξη στις εξέδρες.

Η στάση της ΑΕΚ και το αίτημα για εισιτήρια

Όπως συνηθίζει σε όλα τα εκτός έδρας παιχνίδια της, έτσι και σε αυτό, η ΑΕΚ κατέθεσε επίσημο αίτημα προς το Αιγάλεω για διάθεση εισιτηρίων στους φιλάθλους της. Η διαδικασία αυτή αποτελεί πάγια πρακτική της ομάδας, με στόχο την οργανωμένη και ελεγχόμενη παρουσία των οπαδών της σε κάθε γήπεδο. Ωστόσο, το αίτημα δεν έγινε δεκτό λόγω των αυξημένων μέτρων ασφαλείας που αποφασίστηκαν από τις αρχές.

ΑΕΚ: Η ΕΛΑΣ απαγορεύει τη συγκέντρωση οπαδών στο ξενοδοχείο

Τι σημαίνει η απαγόρευση για το αυριανό ματς

Η απουσία του κόσμου της ΑΕΚ αλλάζει την ατμόσφαιρα του αγώνα, που αναμένεται να έχει περισσότερο «ουδέτερο» χαρακτήρα. Παράλληλα, η Αστυνομία έχει προγραμματίσει αυξημένη παρουσία δυνάμεων πέριξ του γηπέδου για να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξουν μεμονωμένες μετακινήσεις φιλάθλων που θα επιχειρήσουν να βρεθούν κοντά στην ομάδα.

Το βλέμμα στο επόμενο εκτός έδρας παιχνίδι

Παρά το «μπλόκο» στην αυριανή αναμέτρηση, παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιτραπεί η παρουσία φιλάθλων στο αμέσως επόμενο εκτός έδρας παιχνίδι της Ένωσης για το πρωτάθλημα, το οποίο είναι προγραμματισμένο την Κυριακή στη Λάρισα, απέναντι στην ΑΕΛ. Οι οριστικές αποφάσεις αναμένεται να ληφθούν τις επόμενες ημέρες και θα εξαρτηθούν από τις εισηγήσεις των αρμόδιων φορέων ασφαλείας.

Η ΑΕΚ ξεκινά την προσπάθειά της στη League Phase του Κυπέλλου Ελλάδας χωρίς τη στήριξη του κόσμου της, γεγονός που αποτελεί πλήγμα για την ομάδα και τους οπαδούς της. Ωστόσο, η απόφαση των αρχών αποσκοπεί στην αποφυγή επεισοδίων και στη διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής του αγώνα. Όλα πλέον στρέφονται στο αν θα αλλάξει το σκηνικό στο προσεχές εκτός έδρας ματς στη Λάρισα, όπου η Ένωση και οι φίλοι της περιμένουν να ξανασμίξουν στις εξέδρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ