Ο ΠΑΟΚ υπέστη βαριά ήττα στη Βοιωτία με 4-1 από τον Λεβαδειακό για τη φάση των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδας, σε ένα αποτέλεσμα που προκάλεσε σοκ στον «Δικέφαλο του Βορρά». Στην κάμερα της Cosmote TV, ο Ραζβάν Λουτσέσκου δεν κρύφτηκε πίσω από το αποτέλεσμα και ανέλαβε την πλήρη ευθύνη:
«Το σημερινό αποτέλεσμα είναι ντροπή. Όταν υπάρχουν τόσα λάθη σε άμυνα και επίθεση, δεν υπάρχει κάτι για να αναλύσεις. Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη. Δεχθήκαμε γκολ από δικά μας τρομακτικά λάθη. Πρέπει οπωσδήποτε να αντιδράσουμε και να καταλάβουμε τι συνέβη σήμερα, τον τρόπο με τον οποίο αγωνιστήκαμε. Δεν νομίζω πως πρέπει να πούμε κάτι άλλο».
Η νέα μορφή του Κυπέλλου
Η βαριά ήττα του ΠΑΟΚ δυσκολεύει το έργο του για απευθείας πρόκριση στα προημιτελικά, με τη νέα μορφή του θεσμού να θυμίζει τα ευρωπαϊκά πρότυπα:
-
Στην πρώτη φάση συμμετέχουν 20 ομάδες σε ενιαίο όμιλο.
-
Κάθε ομάδα δίνει 4 παιχνίδια (δύο εντός, δύο εκτός).
-
Οι πρώτες 4 ομάδες προκρίνονται απευθείας στα προημιτελικά.
-
Από την 5η έως τη 12η θέση οι ομάδες θα παίξουν μεταξύ τους σε μονές αναμετρήσεις (5ος–12ος, 6ος–11ος, 7ος–10ος, 8ος–9ος) για το εισιτήριο στα προημιτελικά.
