Μια ΑΕΚ από… ατσάλι και με ψυχή πρωταθλήτριας πέτυχε την πιο εντυπωσιακή ανατροπή της φετινής χρονιάς, επικρατώντας 3-2 της Κηφισιάς στο Περιστέρι, σε ένα παιχνίδι που έμοιαζε χαμένο από νωρίς. Παρά το γεγονός ότι η Ένωση βρέθηκε να χάνει 2-0 και έπαιζε με δέκα παίκτες από το 48’, κατάφερε να επιστρέψει θριαμβευτικά, έχοντας σε ρόλο ήρωα τον Λούκα Γιόβιτς, που σκόραρε και κέρδισε το πέναλτι της νίκης.
Με αυτή τη νίκη, η ΑΕΚ ανέβηκε στους 16 βαθμούς και παρέμεινε στο κυνήγι της κορυφής, ενώ η Κηφισιά είδε ένα σχεδόν σίγουρο τρίποντο να γλιστρά μέσα από τα χέρια της.
Εφιαλτικό ξεκίνημα για την ΑΕΚ
Η Κηφισιά μπήκε πιο δυνατά στο ματς και μόλις στο 3’ έχασε πέναλτι με τον Τετέι, έπειτα από άστοχη έξοδο του Στρακόσα. Το «καμπανάκι» δεν ξύπνησε την Ένωση, και στο 25’ ο Παντελίδης με ασίστ-σπριντ 70 μέτρων έδωσε έτοιμο γκολ στον Τετέι για το 1-0. Τέσσερα λεπτά αργότερα, ο ίδιος ο Παντελίδης έκανε το 2-0, εκμεταλλευόμενος σύγχυση στην άμυνα.
Η ΑΕΚ βρήκε ανάσα στο 40’, όταν ο Καλοσκάμης εκμεταλλεύτηκε σύγχυση στην περιοχή και με σουτ που κόντραρε στον Λαρουσί μείωσε σε 2-1, κρατώντας «ζωντανή» την ομάδα του.
Με δέκα παίκτες, αλλά… λιοντάρι
Το δεύτερο ημίχρονο ξεκίνησε με καταστροφή: ο Ρέλβας αντίκρισε κόκκινη κάρτα στο 48’, αφήνοντας την ΑΕΚ με δέκα. Παρ’ όλα αυτά, ο Μάρκο Νίκολιτς άλλαξε σχηματισμό, έριξε στο ματς τους Κουτέσα και Γιόβιτς, και οι αλλαγές του αποδείχθηκαν καθοριστικές.
Μόλις στο 60’, ο Κουτέσα έβγαλε σέντρα ακριβείας και ο Γιόβιτς με δυνατή κεφαλιά έκανε το 2-2, πετυχαίνοντας το πρώτο του γκολ στο ελληνικό πρωτάθλημα.
Ο Γιόβιτς υπέγραψε τη νίκη
Η ΑΕΚ, αν και αριθμητικά μειονεκτούσα, έδειξε χαρακτήρα. Στις καθυστερήσεις, ο Γιόβιτς κέρδισε πέναλτι, το οποίο μετουσίωσε σε γκολ ο Μαρίν, γράφοντας το 3-2 και ολοκληρώνοντας μια ανατροπή για… σεμινάριο ψυχής.
Η Κηφισιά είχε την ευκαιρία να ισοφαρίσει με τον Τετέι, αλλά ο Στρακόσα είπε «όχι» στο τετ-α-τετ, σφραγίζοντας μια επική νίκη για την ΑΕΚ.
