Στιγμές συγκίνησης εκτυλίχθηκαν το πρωί της Παρασκευής (17/10) στον αέρα της εκπομπής του ΣΚΑΪ, όταν ο Άκης Παυλόπουλος δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή του βλέποντας εικόνες από τη μεγάλη επιτυχία του 11χρονου γιου του.
Ο μικρός αθλητής κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κουνγκ Φου στην Κίνα, κάνοντας περήφανο τον πατέρα του και την Ελλάδα.
«Είχε μία και μόνο προσπάθεια. Ή το κάνεις τέλεια ή όχι», είπε εμφανώς φορτισμένος ο δημοσιογράφος, βουρκώνοντας καθώς περιέγραφε τη στιγμή του αγώνα. «Πήρε το χρυσό μαζί με έναν φίλο του από τον Άγιο Στέφανο — δύο Ελληνόπουλα που ξεκίνησαν από εκεί και έφτασαν στην κορυφή του κόσμου», πρόσθεσε με χαμόγελο και δάκρυα στα μάτια.
Με χιούμορ έκλεισε τη στιγμή λέγοντας: «Το κέρασμα τη Δευτέρα!»
