Σοκ στον Άρη: Ο Μιχάλης Βοριαζίδης διαγνώστηκε με εξεργασία στα γεννητικά του όργανα – Θα υποβληθεί σε χειρουργείο

17
Οκτώβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ανησυχία προκάλεσε στον Άρη Θεσσαλονίκης η ανακοίνωση που αφορά τον 21χρονο ποδοσφαιριστή Μιχάλη Βοριαζίδη, ο οποίος διαγνώστηκε με εξεργασία στα γεννητικά όργανα. Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός στην οικογένεια του συλλόγου, με όλους να εκφράζουν τη στήριξή τους στον νεαρό παίκτη.

Η διάγνωση και η επόμενη μέρα

Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΠΑΕ Άρης, ο Βοριαζίδης υποβλήθηκε σε ιατρικές εξετάσεις μετά από ενόχληση που ένιωσε και οι γιατροί διαπίστωσαν την ύπαρξη εξεργασίας, η οποία απαιτεί χειρουργική αντιμετώπιση. Ο ποδοσφαιριστής αναμένεται να μπει στο χειρουργείο τις επόμενες ημέρες, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει πρόγραμμα αποκατάστασης υπό τη στενή επίβλεψη του ιατρικού επιτελείου της ομάδας.

«Πάγωσε» η ομάδα

Η ξαφνική περιπέτεια υγείας του νεαρού μέσου έχει σοκάρει συμπαίκτες και προπονητικό επιτελείο, καθώς ο Βοριαζίδης θεωρείται ένα από τα πιο ελπιδοφόρα πρότζεκτ του Άρη. Όπως αναφέρουν πηγές από την ομάδα, άπαντες βρίσκονται στο πλευρό του, ευχόμενοι ταχεία ανάρρωση και επιστροφή στα γήπεδα.

Μηνύματα στήριξης από τους φιλάθλους

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι φίλοι του Άρη έσπευσαν να στείλουν ευχές για δύναμη και ανάρρωση στον 21χρονο παίκτη, ο οποίος μέχρι πρότινος συμμετείχε κανονικά στις προπονήσεις και στους αγώνες της ομάδας.

Η ανακοίνωση του Άρη

“Υπάρχουν, δυστυχώς, στιγμές που η ζωή μας επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις και μας δοκιμάζει…

Μια τέτοια βιώνει εδώ και λίγες ώρες ο Μιχάλης Βοριαζίδης. Ο 21χρονος μέσος, κατόπιν εξετάσεων που του έγιναν σήμερα από τον γιατρό της ομάδας μας, Ιωάννη Χρίστου, βρέθηκε να έχει εξεργασία στα γεννητικά του όργανα. Την Δευτέρα θα περάσει την πόρτα του χειρουργείου και θα ακολουθηθούν όλα τα πρωτόκολλα, ώστε να επιστρέψει υγιής κοντά μας.

Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ και όλη η οικογένεια του ΑΡΗ στεκόμαστε στο πλευρό του Μιχάλη και είμαστε βέβαιοι ότι θα βγει νικητής από αυτήν την περιπέτεια και θα επιστρέψει ακόμη πιο δυνατός κοντά μας.

Μιχάλη είσαι δυνατός και όλοι εμείς είμαστε κοντά σου!”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ