Ο Νόβακ Τζόκοβιτς απέδειξε για ακόμη μία φορά τη θερμή σχέση του με την Ελλάδα, εκφράζοντας δημόσια την αγάπη του για τη χώρα μας μετά τη νίκη του στην πρεμιέρα του Vanda Pharmaceuticals Hellenic Championship στο ΟΑΚΑ. Ο κορυφαίος Σέρβος τενίστας, που επικράτησε του Αλεχάντρο Ταμπίλο και εξασφάλισε την πρόκρισή του στα προημιτελικά, έστειλε το δικό του μήνυμα στα ελληνικά μέσα από τα social media: «Ελλάδα σ’ αγαπώ».
Ο Τζόκοβιτς «μιλάει» ελληνικά στα social media
Η ανάρτηση του Τζόκοβιτς στο Instagram συνοδεύτηκε από φωτογραφίες του από τον αγώνα, με φόντο την ελληνική σημαία και στιγμιότυπα από το γεμάτο ΟΑΚΑ, που τον αποθέωσε από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό του παιχνιδιού. Μέσα σε λίγες ώρες, το μήνυμά του έγινε viral, συγκεντρώνοντας χιλιάδες σχόλια από Έλληνες φιλάθλους που του ανταπέδωσαν την αγάπη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Προετοιμασία για τον προημιτελικό
Στα προημιτελικά του τουρνουά ο Τζόκοβιτς θα αντιμετωπίσει τον Νούνο Μπόρχες, με στόχο την πρόκριση στα ημιτελικά. Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για τις 18:00 και θα μεταδοθεί από το Novasports 6. Ο Σέρβος πρωταθλητής δείχνει ήδη σε εξαιρετική κατάσταση και δηλώνει ενθουσιασμένος που αγωνίζεται μπροστά σε ελληνικό κοινό.
Μια σχέση που κρατά χρόνια
Η σχέση του «Νόλε» με την Ελλάδα παραμένει ιδιαίτερη εδώ και χρόνια. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Σέρβος πρωταθλητής εκφράζει τον θαυμασμό του για τη χώρα μας, καθώς έχει δηλώσει πολλές φορές ότι αγαπά τον ελληνικό πολιτισμό, τη φιλοξενία και το κοινό που τον στηρίζει με πάθος σε κάθε του εμφάνιση.
Ένα μήνυμα αγάπης που έγινε viral
Αυτή τη φορά, όμως, το έκανε ακόμη πιο προσωπικό, μιλώντας τη γλώσσα μας και κλέβοντας τις εντυπώσεις. «Ελλάδα σ’ αγαπώ», έγραψε ο κορυφαίος τενίστας του κόσμου, αποδεικνύοντας πως η σχέση του με τη χώρα μας είναι κάτι παραπάνω από αθλητική,είναι πλέον συναισθηματική.
