Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση με την κλήση που εκδόθηκε για το πολυτελές αυτοκίνητο του Στέφανου Τσιτσιπά, το οποίο καταγράφηκε να κινείται με 210 χλμ./ώρα στην Αττική Οδό. Σύμφωνα με τον δικηγόρο του κορυφαίου Έλληνα τενίστα, τη στιγμή της καταγραφής δεν οδηγούσε ο ίδιος, αλλά «τρίτο άτομο», ενώ το πρόστιμο και η διαδικασία κατάθεσης του διπλώματος έχουν ήδη διευθετηθεί.
Τι ανέφερε ο δικηγόρος του
Ο Θανάσης Παπαθανασίου επιβεβαίωσε το περιστατικό, ξεκαθαρίζοντας όμως ότι ο Τσιτσιπάς δεν ήταν στο τιμόνι:
«Το αυτοκίνητο το οδηγούσε τρίτο άτομο. Το θέμα του προστίμου και της κατάθεσης του διπλώματος έχουν όλα διεκπεραιωθεί».
Με τη δήλωση αυτή επιχειρείται να μπει τέλος στη συζήτηση που γιγαντώθηκε μετά τη δημοσιοποίηση της κλήσης.
Το περιστατικό στην Αττική Οδό
Το συμβάν σημειώθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου, όταν κάμερα της Αττικής Οδού εντόπισε τη Lotus του Τσιτσιπά να κινείται με 210 χλμ./ώρα, σε δρόμο όπου το όριο είναι 120.
Η παράβαση καταγράφηκε αυτόματα και η κλήση στάλθηκε μέσω του gov.gr, όπως προβλέπεται για τα ηλεκτρονικά πρόστιμα.
Για τέτοιου είδους παράβαση προβλέπεται:
• πρόστιμο 2.000 ευρώ
• αφαίρεση διπλώματος για έναν χρόνο
• αφαίρεση πινακίδων
Όπως αναφέρει ο δικηγόρος, οι διαδικασίες έχουν ολοκληρωθεί.
Η δήλωση ότι οδηγούσε «τρίτο άτομο» αναμένεται να προκαλέσει νέα συζήτηση, καθώς το όχημα είναι καταχωρημένο στον Τσιτσιπά και η νομοθεσία προβλέπει συγκεκριμένη διαδικασία για την ταυτοποίηση του πραγματικού οδηγού σε τέτοιες περιπτώσεις.
Πάντως, η πλευρά του αθλητή θέλει να ξεκαθαρίσει ότι ο ίδιος δεν είχε καμία εμπλοκή με την παράβαση.
Η υπόθεση της κλήσης στο όνομα του Στέφανου Τσιτσιπά φαίνεται πως είχε διαφορετική πραγματικότητα απ’ ό,τι αρχικά παρουσιάστηκε. Με την υπερβολική ταχύτητα να αποδίδεται πλέον σε τρίτο άτομο, η πλευρά του Έλληνα τενίστα επιδιώκει να βάλει τέλος στη δημοσιότητα γύρω από το περιστατικό, τονίζοντας ότι όλα έχουν τακτοποιηθεί υπηρεσιακά και νομικά.
