«Με έσωσε ο σταυρός, ο Χριστός ήταν δίπλα μου»: Η Πηγή Δεβετζή μιλάει για το ατύχημα

7
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σοκ και ανακούφιση μαζί βιώνει η Ολυμπιονίκης Πηγή Δεβετζή, μετά το σοβαρό τροχαίο στο οποίο ενεπλάκη το μεσημέρι του Σαββάτου στην Εγνατία Οδό, κοντά στο Παληό Καβάλας. Το αυτοκίνητό της ανετράπη μέσα σε τούνελ, ωστόσο η ίδια κατάφερε να βγει σώα και να μεταφερθεί για προληπτικούς ελέγχους στο Νοσοκομείο Καβάλας.

Η Δεβετζή ταξίδευε όταν, υπό αδιευκρίνιστες ακόμη συνθήκες, το όχημά της έχασε τον έλεγχο και ανατράπηκε μέσα στη σήραγγα. Περαστικοί και συνεργεία της οδού έσπευσαν στο σημείο, ενώ η Ολυμπιονίκης μεταφέρθηκε άμεσα στο νοσοκομείο.

Συγκλονίζει η Πηγή Δεβετζή με την ανάρτησή της μετά το τροχαίο μέσα από το  νοσοκομείο – «Ο Χριστός ήταν δίπλα μου και βγήκα σώα»

«Ο σταυρός μου με έσωσε»

Μέσα από ανάρτησή της στο Instagram, η ίδια περιέγραψε με τρεμάμενη ψυχή το πώς ένιωσε τη στιγμή της σύγκρουσης:

«Βρίσκομαι σε σοκ… πάντα κάνω τον σταυρό μου πριν ξεκινήσω για ένα ταξίδι και αυτό ήταν που με έσωσε. Ο Χριστός ήταν δίπλα μου και βγήκα σώα από αυτό το άσχημο γεγονός».

Η πρώην αθλήτρια ευχαρίστησε όσους επικοινώνησαν μαζί της, λέγοντας πως δεν μπορεί να απαντήσει σε όλους λόγω του ψυχολογικού σοκ που ακόμη βιώνει.

Το ατύχημα θα μπορούσε να έχει πολύ χειρότερη κατάληξη, και η ίδια δεν κρύβει ότι νιώθει «ευλογημένη» που βγήκε αλώβητη. Το μήνυμά της γεμίζει συγκίνηση και ανθρώπινη αλήθεια, σε μια στιγμή που η ζωή της «πέρασε μπροστά από τα μάτια της».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ