Ο Βόλος ντύνεται στα κιτρινόμαυρα. Την Κυριακή 1 Μαρτίου στις 17:30, το Πανθεσσαλικό θα θυμίζει Νέα Φιλαδέλφεια, καθώς περισσότεροι από 20.000 φίλοι της ΑΕΚ θα βρεθούν στο πλευρό της ομάδας στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Βόλο, σπάζοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ μετακίνησης φιλοξενούμενων οπαδών.
Το κύμα ενθουσιασμού δεν έχει προηγούμενο. Μέχρι την Τετάρτη είχαν ήδη διατεθεί 18.000 εισιτήρια, ενώ το τελευταίο «πακέτο» που κυκλοφόρησε το πρωί της Πέμπτης εξαφανίστηκε μέσα σε λίγες ώρες. Το sold out ανακοινώθηκε και, μετά από συνεννόηση με τους γηπεδούχους, διατέθηκαν επιπλέον εισιτήρια που επίσης εξαντλήθηκαν μέχρι τις 14:00.
Ρεκόρ που δεν έχει ξαναγίνει
Η παρουσία της ΑΕΚ στον Βόλο καταγράφεται ήδη ως η μεγαλύτερη σε όγκο μετακίνηση φιλοξενούμενων φιλάθλων στην ιστορία του ελληνικού πρωταθλήματος και Κυπέλλου.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Tην Κυριακή (1/3) στο Πανθεσσαλικό Στάδιο του Βόλου, στο πλευρό της ΑΕΚ θα υπάρχει η μεγαλύτερη σε όγκο παρουσία φιλάθλων φιλοξενούμενης ομάδας, που υπήρξε ποτέ σε αγώνα Ελληνικού πρωταθλήματος και κυπέλλου. Καμιά άλλη ομάδα στην χώρα μας δεν είχε ποτέ, ούτε κατά προσέγγιση, τέτοιο αριθμό φιλάθλων της σε γήπεδο σε όλη την Ελλαδα, σε εκτός έδρας αναμέτρηση! Πρόκειται, εκτός των άλλων, και για ρεκόρ προσέλευσης θεατών φιλοξενουμενης ομάδας αλλά και γενικότερα συνολικού αριθμού φιλάθλων, στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, ένα από τα μεγαλύτερα στάδια της χώρας!»
Οι εικόνες που αναμένονται την Κυριακή προμηνύουν μια ατμόσφαιρα που θα θυμίζει ευρωπαϊκή βραδιά, με τον Μάρκο Νίκολιτς και τους παίκτες του να ζουν κάτι πρωτοφανές για εκτός έδρας αναμέτρηση.
Μήνυμα συσπείρωσης και προσοχής
Η διοίκηση της ΑΕΚ μιλά για «μοναδικό, ιστορικής σημασίας μήνυμα» από τον κόσμο της ομάδας:
«Ο κόσμος της ΑΕΚ στέλνει ένα μοναδικό, ιστορικής σημασίας μήνυμα, για τη δυναμική της ομάδας και τον βαθμό της συσπείρωσης στην Κιτρινόμαυρη Οικογένεια».
Παράλληλα, τονίζεται η ανάγκη σεβασμού και ποδοσφαιρικού πολιτισμού:
«Οι φίλαθλοι της ΑΕΚ, σύμφωνα με τις Μοναδικές Ιστορικές Αξίες και τις Αρχές του Συλλόγου, στην διάρκεια της μαζικής τους παρουσίας στον Βόλο, θα σεβαστούν και θα ανταποδώσουν την φιλοξενία της όμορφης πρωτεύουσας της Μαγνησίας. Και θα αναδείξουν για μια ακόμη φορά το γιατί ο Ενωσίτης φίλαθλος είναι ξεχωριστός».
Η ΠΑΕ υπογραμμίζει ξεκάθαρα:
«Χρέος όλων είναι να προστατευτεί η ομάδα και η έδρα της για την συνέχεια του πρωταθλήματος».
Από την πλευρά του, ο Βόλος έχει ζητήσει από τους φιλάθλους να προσέλθουν από νωρίς στο γήπεδο, ώστε να αποφευχθεί συνωστισμός και ταλαιπωρία.
Η ΑΕΚ πάει στον Βόλο με στόχο να μείνει στην κορυφή. Και αυτή τη φορά, δεν θα είναι απλώς φιλοξενούμενη. Θα έχει μαζί της μια… έδρα 20.000 ανθρώπων.
