Ο Ματίας Λεσόρ θα πραγματοποιήσει την επανεμφάνισή του στην αγωνιστική δράση αύριο στο κρίσιμο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ζαλγίρις. Τελευταία φορά που είδαμε τον ψηλό από την Μαρτινίκα στο παρκέ ήταν στο Final 4 του Άμπου Ντάμπι. Όπως αναφέρθηκε και από τον Εργκίν Αταμάν την προηγούμενη εβδομάδα ο αθλητής ήταν έτοιμος από ιατρικής μεριάς. Ο παίκτης υπογράμμισε πως θέλει να αγωνιστεί όταν θα βρίσκεται στο 100%, γεγονός που δε συνέβη στο ντέρμπι των αιωνίων την περασμένη Παρασκευή. Έχοντας συμμετάσχει σε περισσότερες από 2 ομαδικές προπονήσεις αυτές τις μέρες, ο Ματίας Λεσόρ θα αγωνιστεί μετά από την πολύμηνη απουσία του στο κατάμεστο «Telekom Center».
Βίντεο από την τελευταία προπόνηση του Παναθηναϊκού πριν τον αγώνα με την Ζαλγκίρις
Ergin Ataman: “Mathias Lessort’un yarınki maçta kadroda olmasını bekliyoruz.”
— Euroleague Time (@euroleague_time) March 11, 2026
