Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκεται το ιατρικό επιτελείο της Γαλατάσαραϊ μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Βίκτορ Όσιμεν, ο οποίος, όπως αποδείχθηκε, αγωνίστηκε για ένα ολόκληρο ημίχρονο με κάταγμα στο χέρι. Ο Νιγηριανός σταρ δέχθηκε ένα σφοδρό χτύπημα κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους της αναμέτρησης, ωστόσο συνέχισε να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα, παρά τους έντονους πόνους που αντιμετώπιζε.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από τον τουρκικό σύλλογο, αμέσως μετά τη λήξη του ημιχρόνου ο ποδοσφαιριστής υποβλήθηκε σε πρώτες εξετάσεις από τους γιατρούς της ομάδας, οι οποίοι διαπίστωσαν ότι οι πιθανότητες κατάγματος ήταν εξαιρετικά αυξημένες. Η αυτοθυσία του Όσιμεν να παραμείνει στον αγωνιστικό χώρο παρά το κάταγμα προκάλεσε την αποθέωση από τους οπαδούς της «Τσιμ Μπομ», όμως πλέον η προσοχή στρέφεται στον χρόνο αποθεραπείας του. Ο παίκτης αναμένεται να υποβληθεί σε περαιτέρω απεικονιστικό έλεγχο προκειμένου να καθοριστεί αν θα χρειαστεί χειρουργική επέμβαση ή αν η ζημιά μπορεί να αντιμετωπιστεί με ειδικό νάρθηκα, γεγονός που θα κρίνει τη συμμετοχή του στις κρίσιμες επόμενες υποχρεώσεις της Γαλατάσαραϊ σε πρωτάθλημα και Ευρώπη.
