Το Ηράκλειο «κάηκε», η Κρήτη γιορτάζει και η ιστορία γράφτηκε ξανά με ασπρόμαυρα γράμματα! Μετά από 39 ολόκληρα χρόνια αναμονής, ο ΟΦΗ επέστρεψε στον θρόνο του Κυπελλούχου Ελλάδας, επικρατώντας του ΠΑΟΚ με 3-2 σε έναν συγκλονιστικό τελικό στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.
Σε μια βραδιά γεμάτη συναίσθημα, δάκρυα χαράς και απίστευτη ένταση, ο ΟΦΗ απέδειξε ότι το 2026 είναι η δική του χρονιά. Έναν χρόνο μετά τη συμπλήρωση των 100 χρόνων του συλλόγου, η ομάδα του Χρήστου Κόντη έκανε το όνειρο χιλιάδων Κρητικών πραγματικότητα.
Το Χρονικό του Θριάμβου
-
Το «Θρίλερ»: Ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε, ο ΟΦΗ έκανε την ολική ανατροπή, αλλά ο Γερεμέγιεφ έστειλε το ματς στην παράταση στο 90’+7′.
-
Η Λύτρωση: Ένα πέναλτι του Ισέκα στην παράταση ήταν αυτό που έκρινε τον τίτλο, στέλνοντας τους οπαδούς του ΟΦΗ στα ουράνια.
-
Ο MVP: Ο Ισέκα αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης, σφραγίζοντας με την ψυχραιμία του τη μεγάλη νίκη.
Στιγμές που θα μείνουν Ανεξίτηλες
-
Το Κλάμα του Πουρσανίδη: Η συγκίνηση του Ηλία Πουρσανίδη μετά τη λήξη ήταν η εικόνα όλης της ομάδας.
-
Η Απονομή: Ο Νίκος Μαχλάς μετέφερε το Κύπελλο στην εξέδρα, και οι Ανδρούτσος – Λαμπρόπουλος το σήκωσαν στον ουρανό του Βόλου μέσα σε βροχή από βεγγαλικά.
-
Μιχάλης Μπούσης: Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ, φανερά συγκινημένος, πανηγύρισε αγκαλιά με τον Χρήστο Κόντη, ο οποίος κατακτά δεύτερο συνεχόμενο Κύπελλο (πέρυσι με τον Παναθηναϊκό).
-
Ιπποτικό Πασίγιο: Οι παίκτες του ΟΦΗ σχημάτισαν διάδρομο και χειροκρότησαν τους παίκτες του ΠΑΟΚ κατά την απονομή των μεταλλίων τους, δείχνοντας το μεγαλείο του συλλόγου.
