ΟΦΗ Κυπελλούχος Ελλάδας 2026: Το «έπος» του Βόλου και η επιστροφή στον θρόνο μετά από 39 χρόνια (ΒΙΝΤΕΟ)

26
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το Ηράκλειο «κάηκε», η Κρήτη γιορτάζει και η ιστορία γράφτηκε ξανά με ασπρόμαυρα γράμματα! Μετά από 39 ολόκληρα χρόνια αναμονής, ο ΟΦΗ επέστρεψε στον θρόνο του Κυπελλούχου Ελλάδας, επικρατώντας του ΠΑΟΚ με 3-2 σε έναν συγκλονιστικό τελικό στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.

Σε μια βραδιά γεμάτη συναίσθημα, δάκρυα χαράς και απίστευτη ένταση, ο ΟΦΗ απέδειξε ότι το 2026 είναι η δική του χρονιά. Έναν χρόνο μετά τη συμπλήρωση των 100 χρόνων του συλλόγου, η ομάδα του Χρήστου Κόντη έκανε το όνειρο χιλιάδων Κρητικών πραγματικότητα.

Το Χρονικό του Θριάμβου

  • Το «Θρίλερ»: Ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε, ο ΟΦΗ έκανε την ολική ανατροπή, αλλά ο Γερεμέγιεφ έστειλε το ματς στην παράταση στο 90’+7′.

  • Η Λύτρωση: Ένα πέναλτι του Ισέκα στην παράταση ήταν αυτό που έκρινε τον τίτλο, στέλνοντας τους οπαδούς του ΟΦΗ στα ουράνια.

  • Ο MVP: Ο Ισέκα αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης, σφραγίζοντας με την ψυχραιμία του τη μεγάλη νίκη.

Στιγμές που θα μείνουν Ανεξίτηλες

  • Το Κλάμα του Πουρσανίδη: Η συγκίνηση του Ηλία Πουρσανίδη μετά τη λήξη ήταν η εικόνα όλης της ομάδας.

  • Η Απονομή: Ο Νίκος Μαχλάς μετέφερε το Κύπελλο στην εξέδρα, και οι Ανδρούτσος – Λαμπρόπουλος το σήκωσαν στον ουρανό του Βόλου μέσα σε βροχή από βεγγαλικά.

  • Μιχάλης Μπούσης: Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ, φανερά συγκινημένος, πανηγύρισε αγκαλιά με τον Χρήστο Κόντη, ο οποίος κατακτά δεύτερο συνεχόμενο Κύπελλο (πέρυσι με τον Παναθηναϊκό).

  • Ιπποτικό Πασίγιο: Οι παίκτες του ΟΦΗ σχημάτισαν διάδρομο και χειροκρότησαν τους παίκτες του ΠΑΟΚ κατά την απονομή των μεταλλίων τους, δείχνοντας το μεγαλείο του συλλόγου.

Ο Γιάννης Σγουρός υποψήφιος στις βουλευτικές εκλογές στην Α΄ Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ

Με τον πρώην Περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρό, συναντήθηκε το…

Κρήτη: Μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο – Καίγονται σπίτια, μήνυμα από το 112

Μεγάλη πυρκαγιά ξέσπασε το μεσημέρι της Πέμπτης σε αυλή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ