Final Four-Σκαριόλο: «Ο Ολυμπιακός άξιζε την πρώτη θέση, πρέπει να δώσουμε το 100% στον τελικό»

23
Μάιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με σεβασμό προς τον Ολυμπιακό και πίστη στις δυνατότητες της Ρεάλ Μαδρίτης εμφανίστηκε ο Σέρτζιο Σκαριόλο στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του τελικού της EuroLeague στο T-Center (24/05, 21:00).

Ο Ιταλός τεχνικός στάθηκε στην πορεία της ομάδας του μέσα στη σεζόν, χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό «δυνατό αντίπαλο», ενώ αναφέρθηκε και στην κατάσταση του Ουσμάν Γκαρούμπα, τονίζοντας ότι αναμένονται νεότερα από τη Ρεάλ μετά τις ιατρικές εξετάσεις του παίκτη. Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η ομάδα του πρέπει να παρουσιαστεί πνευματικά έτοιμη και απόλυτα συγκεντρωμένη στο μεγαλύτερο παιχνίδι της χρονιάς.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σκαριόλο:

«Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ, έχουμε απαιτήσεις από τον εαυτό μας. Είμαστε εδώ για έναν λόγο, επειδή μεγαλώνουμε και γινόμαστε καλύτεροι μέσα στη σεζόν. Ο Ολυμπιακός άξιζε την πρώτη θέση που πήρε, θα είναι δυνατός αντίπαλος».

Για το ότι έφτασαν ως τον τελικό: «Οι ημιτελικοί είναι ημιτελικοί, ο τελικός είναι τελικός. Έχεις μία ημέρα να προετοιμαστείς. Πρέπει να μην παραφορτώσεις τους παίκτες με πληροφορίες. Κατά τη διάρκεια της σεζόν προετοιμάζαμε διαρκώς παιχνίδια. Σε επίπεδο συλλόγων έχεις χρόνο να χτίσεις. Με την Εθνική πρέπει να τα κάνεις όλα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Το μπάσκετ είναι η δουλειά μας και απολαμβάνουμε να το κάνουμε».

Για τον Γκαρούμπα: «Δεν έχω περαιτέρω ενημέρωση για τον Ουσμάν (σσ Γκαρούμπα). Κάνει τεστ. Μοιάζει άσχημος τραυματισμός. Όταν η ομάδα θα έχει ενημέρωση θα την ανακοινώσει. Είμαστε σε καλή πνευματική κατάσταση. Έχουμε δουλέψει πολύ όλη τη χρονιά για να συμμετάσχουμε στο πιο σημαντικό μονό παιχνίδι της σεζόν. Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, να βρούμε τι μπορούμε να κάνουμε, να χρησιμοποιήσουμε τα όπλα μας. Προφανώς με σεβασμό στον αντίπαλο. Είναι δυνατοί. Δεν παίζεις τελικό EuroLeague κάθε χρόνο. Αν είσαι εκεί και ανταγωνίζεσαι, τότε έχεις ευκαιρία».

Για το αν θα αισθάνονται αποτυχημένοι σε πιθανή ήττα στον τελικό: «Πρέπει να επικεντρωθούμε στη δική μας προετοιμασία, όπως εγώ στη δική μου προετοιμασία. Προφανώς θα είμαστε χαρούμενοι αν νικήσουμε στον τελικό. Δεν θα αισθανόμαστε αποτυχημένοι, όπως σωστά είπατε, αν ηττηθούμε. Υπάρχουν 18 ομάδες που ξεπεράσαμε και απομένουν δύο. Έχει να κάνει με το να δίνεις το 100% σου και να ελέγχεις τα συναισθήματα σουτ. Τη Δευτέρα το πρωί, ο ήλιος θα ανατείλει και οι άνθρωποι θα προετοιμάζονται για τις δουλειές του. Πρέπει να βγούμε στο γήπεδο ξέροντας ότι μπορούμε να δώσουμε το 100%. Εάν το κάνουμε, θα δούμε αν θα νικήσουμε. Η ιστορία της Ρεάλ δεν σταματάει και δεν αρχίζει εδώ. Είμαστε αφοσιωμένοι».

Για το αν θα προσπαθήσει να επιχειρήσει κάτι διαφορετικό στο παρκέ: «Στο τέλος της ημέρας, θα είναι 12 εναντίον 12. Η ατμόσφαιρα προφανώς θα είναι εκπληκτική για τον Ολυμπιακό. Δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα παίξουμε. Μπορεί να δημιουργήσει πίεση και υποχρεωτική νίκη στον αντίπαλο αυτό. Θα επικεντρωθούμε στο μπάσκετ μας και να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό».

 

Χεζόνια: «Δύο ιστορικοί γίγαντες συναντώνται ξανά»

Στην πνευματική ετοιμότητα που πρέπει να δείξει η Ρεάλ απέναντι στον Ολυμπιακό στάθηκε ο Μάριο Χεζόνια, μία ημέρα πριν από τον μεγάλο τελικό της EuroLeague στο Telekom Center Athens.

Ο Κροάτης φόργουορντ αναφέρθηκε στις δυσκολίες που έχουν προκύψει στη φροντ λάιν της Ρεάλ λόγω τραυματισμών, τονίζοντας ωστόσο ότι η ομάδα του καλείται να βρει λύσεις σε ένα παιχνίδι χαρακτήρα «do or die». Παράλληλα, έκανε λόγο για μία αναμέτρηση ανάμεσα σε «δύο ιστορικούς γίγαντες» του ευρωπαϊκού μπάσκετ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Χεζόνια:

«Είμαστε χαρούμενοι που είμαστε εδώ. Δεν έχω πολλά να πω».

Για τους τραυματισμούς στη θέση “ 5” της Ρεάλ: «Προφανώς με μερικές ατυχίες του ρόστερ πρέπει να βρούμε τον τρόπο. Είναι do or die. Πρέπει να προετοιμαστούμε, όπως σε όλη την κανονική περίοδο».

Για την πνευματική προετοιμασία της Ρεάλ ενόψει τελικού: «Η νοοτροπία μας δεν πρέπει να έχει περισπασμούς. Πρέπει να συνεχίζουμε να πιστεύουμε και να προσπαθούμε. Η νοοτροπία μου είναι ότι δύο ιστορικοί γίγαντες συναντώνται ξανά. Γνωριζόμαστε πολύ καιρό, οι προπονητές γνωρίζονται πολύ καιρό».

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ