Στο επίκεντρο της αθλητικής επικαιρότητας βρέθηκε η τοποθέτηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου, λίγο μετά τη στέψη του Ολυμπιακού ως πρωταθλητή Ευρώπης. Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, με το δικό του ιδιαίτερο ύφος, σχολίασε την κατάκτηση του 4ου τροπαίου από τους «ερυθρόλευκους», θέτοντας παράλληλα το πλαίσιο της δικής του ιστορικής διαδρομής στον θεσμό.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Γιαννακόπουλος έγραψε χαρακτηριστικά:
«Επτά ευρωπαϊκά έχουμε εμείς, τώρα πήρατε το τέταρτό σας. Εγώ θα σας συγχαρώ γιατί μέσα σε όλα παίζουν και αθλητές. Συγχαρητήρια σε όλους σας.»
Η συγκεκριμένη τοποθέτηση ήρθε ως συνέχεια της προγενέστερης στάσης του, όπου είχε υπογραμμίσει πως μια μεμονωμένη μεγάλη βραδιά δεν μπορεί να διαγράψει τις «πραγματικότητες δεκαετιών», διατηρώντας έτσι την προσωπική του αιχμηρή γραμμή απέναντι στην ιστορική σύγκριση των δύο «αιωνίων». Παρά την αντιπαλότητα, ωστόσο, επέλεξε να κλείσει το μήνυμά του αναγνωρίζοντας την προσπάθεια των αθλητών που αγωνίστηκαν στο παρκέ του Final Four.
