Βαλκανικό Πρωτάθλημα Στίβου 2026: «Βροχή» από 39 μετάλλια για την Ελλάδα στον Βόλο

22
Ιούνιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με απόλυτη αγωνιστική και οργανωτική επιτυχία ολοκληρώθηκε το βράδυ της Κυριακής 21 Ιουνίου 2026 στον Βόλο το Βαλκανικό Πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου. Η ελληνική εθνική ομάδα πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις, κλείνοντας τη διοργάνωση με τον εντυπωσιακό απολογισμό των 39 μεταλλίων και αποδεικνύοντας τη δυναμική του ελληνικού στίβου.

Συνολικά, η χώρα μας κατέκτησε 11 χρυσά, 16 αργυρά και 12 χάλκινα μετάλλια, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στον πίνακα των χρυσών μεταλλίων, ακριβώς πίσω από την Τουρκία που αναδείχθηκε πρώτη με 13 χρυσά.

 Λάμψη από χαλκό για Τσιάμη και Μπάλλα στο φινάλε

Η αυλαία της δεύτερης ημέρας των αγώνων επιφύλασσε συγκινήσεις για τα ελληνικά χρώματα, με δύο σπουδαία χάλκινα μετάλλια:

  • Δημήτρης Τσιάμης (Τριπλούν ανδρών): Ο «αιώνιος» έφηβος του ελληνικού στίβου ανέβηκε για 5η φορά στην καριέρα του στο βάθρο Βαλκανικού Πρωταθλήματος. Ο έμπειρος άλτης εξασφάλισε την 3η θέση με καλύτερο άλμα στα 16.18 μ. (1.3) στην τρίτη του προσπάθεια (είχε ξεκινήσει με 16.15 μ.), επιλέγοντας μάλιστα να μην εκτελέσει τα υπόλοιπα άλματα. Το χρυσό πήρε ο Τούρκος Καν Οζουπέκ με 16.46 μ.

  • Ντενίσα Μπάλλα (5.000 μ. γυναικών): Πραγματοποιώντας εξαιρετική κούρσα, κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο σημειώνοντας μάλιστα φετινό ρεκόρ με χρόνο 16:32.05. Στο ίδιο αγώνισμα, η Ειρήνη Τσουπάκη άγγιξε το βάθρο τερματίζοντας 4η με 16:53.56. Πρώτη αναδείχθηκε η Τουρκάλα Εντιμπέ Γιαγκίζ (16:17.50).

 «Ασημένια» η σκυτάλη των γυναικών

Σπουδαία εμφάνιση πραγματοποίησε η ελληνική ομάδα στη σκυταλοδρομία 4×400 μ. γυναικών. Οι Ραφαηλία Γιαννουλίδου, Ιουλιάννα Ρούσσου, Κατερίνα Γρηγοριάδου και Αναστασία Ράπτη κατέθεσαν την ψυχή τους στο ταρτάν και κατέκτησαν το αργυρό μετάλλιο με χρόνο 3:38.05.

Στο αντίστοιχο αγώνισμα των ανδρών, η ελληνική τετράδα έδωσε μεγάλη μάχη, αλλά περιορίστηκε στην τιμητική 4η θέση με χρόνο 3:09.88.

 Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του διημέρου

Η ελληνική συγκομιδή της δεύτερης και τελευταίας ημέρας (5 χρυσά, 8 αργυρά, 6 χάλκινα) ήρθε να προστεθεί στις μεγάλες επιτυχίες της πρεμιέρας. Ανάμεσα στις επιδόσεις που ξεχώρισαν στη διοργάνωση του Βόλου ήταν:

  • Το χρυσό μετάλλιο του Άγγελου Ανδρέογλου στο δέκαθλο.

  • Οι «χρυσές» πρωτιές στα σπριντ από τους Γκαραγκάνη και Εμμανουηλίδου.

  • Το εντυπωσιακό «1-2» των ελληνικών χρωμάτων στα 1.500 μ. γυναικών.

  • Η μεγάλη βολή του Τσίτσου στον ακοντισμό, που «κάρφωσε» το ακόντιο στα 78.68 μ. χαρίζοντάς του το χρυσό.

  • Οι εξαιρετικές παρουσίες και τα μετάλλια των Ραφαηλίδου (ασημένια), Παυλίδη (χάλκινος), Καραγιαννίδη, Μπαλούμη, Ιωσηφίδου, Καμπερίδου και Ρούμτσιου.

Βόμβα μεγατόνων στο τένις: Επιστρέφει στο μονό του Γουίμπλεντον η Σερένα Γουίλιαμς

Μια από τις μεγαλύτερες και πιο συγκλονιστικές επιστροφές στην…

Νέες ταυτότητες: Τι θα συμβεί αν δεν τις εκδώσετε μέχρι τις 3 Αυγούστου – Όλη η διαδικασία για τα ραντεβού

Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για την υποχρεωτική αντικατάσταση των…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ