Αποκαλυπτικός σε όλα τα επίπεδα εμφανίστηκε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ ΑΕΚ, Μάκης Αγγελόπουλος, σε συνέντευξή του στην εκπομπή “Pick N’ Roll” της COSMOTE TV το βράδυ της Τρίτης (23/6/2026). Ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης ξεκαθάρισε το τοπίο για την τεχνική ηγεσία της ομάδας, προχώρησε σε έναν οικονομικό απολογισμό της θητείας του, εξαπέλυσε βέλη κατά της EuroLeague και επιβεβαίωσε την προσέγγιση του Ολυμπιακού για τη Sunel Arena.
«Ο Σάκοτα παραμένει – Για μένα είναι ο καλύτερος κόουτς»
Ο Μάκης Αγγελόπουλος έβαλε τέλος σε οποιαδήποτε παραφιλολογία, επιβεβαιώνοντας την παραμονή του Ντράγκαν Σάκοτα στον πάγκο της ΑΕΚ και για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
«Το θέμα είναι λυμένο. Θα παραμείνει προπονητής. Για εμένα είναι ο καλύτερος κόουτς που κυκλοφορεί. Το έχουν πει και οι συνάδελφοί του. Ο Ζέλικο (Ομπράντοβιτς) κάποια στιγμή είχε πει: “Όταν έπαιζα με τον Ντράγκαν το Σάββατο, είχα πονοκέφαλο μέχρι την Τετάρτη”», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην προσωπική του ενασχόληση με την ομάδα, η οποία ξεκίνησε ως μια προσπάθεια βοήθειας τον Ιανουάριο του 2015, αποκαλύπτοντας πως το συνολικό ύψος της επένδυσής του στην ΑΕΚ αγγίζει πλέον τα 25 εκατομμύρια ευρώ.
Τα «βέλη» στη EuroLeague και το οικονομικό μοντέλο
Ο ιδιοκτήτης της ΑΕΚ άσκησε σκληρή κριτική στη διοργάνωση της EuroLeague, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους η Ένωση επέλεξε στο παρελθόν να αποχωρήσει από το EuroCup.
-
Αδιαφορία για τα εγχώρια πρωταθλήματα: «Η Ευρωλίγκα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για τα εθνικά πρωταθλήματα. Μας το είπαν ξεκάθαρα. Είναι μια εταιρεία που ενδιαφέρεται περισσότερο για τους μετόχους της παρά για τα πρωταθλήματα».
-
Οικονομική ανισότητα: Αποκάλυψε πως παρότι του είχε γίνει εντυπωσιακή οικονομική προσφορά από το EuroCup (που κάλυπτε σχεδόν το μισό μπάτζετ της ομάδας τότε), τα τηλεοπτικά έσοδα προορίζονταν σχεδόν αποκλειστικά για τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό, αφήνοντας ψίχουλα στους υπόλοιπους.
Σχολιάζοντας την οικονομική κατάσταση των «αιωνίων», ο κ. Αγγελόπουλος αποθέωσε το μοντέλο του Παναθηναϊκού. Σημείωσε ότι ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, μετατρέποντας την ομάδα σε κερδοφόρα, με τα έσοδα να ξεπερνούν τα 40-45 εκατομμύρια ευρώ. Πρόσθεσε ότι ο Ολυμπιακός υπολείπεται λίγο και χρειάζεται οικονομικές ανάσες, αλλά είναι κοντά, ενώ υπογράμμισε ότι οι υπόλοιπες ομάδες εκτός EuroLeague δυστυχώς απέχουν ακόμα πολύ.
Το «κοινοβουλευτικό παράσημο» και η κουβέντα με τον Ολυμπιακό για τη Sunel Arena
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο ιδιόκτητο γήπεδο της ΑΕΚ στα Άνω Λιόσια (Sunel Arena), το οποίο ο Μάκης Αγγελόπουλος χαρακτήρισε ως την πρώτη επιτυχημένη αξιοποίηση ολυμπιακού ακινήτου στη χώρα. «Παραλάβαμε ένα χρέπι και με δικούς μας πόρους δημιουργούμε ένα από τα καλύτερα γήπεδα στο μέγεθός του στον κόσμο», τόνισε, υπενθυμίζοντας το ιστορικό ρεκόρ της κοινοβουλευτικής ψηφοφορίας (285 «ναι», 15 «παρών») που αποτελεί «παράσημο» για τον σύλλογο.
Τέλος, επιβεβαίωσε τις φήμες περί προσέγγισης από τον Ολυμπιακό, προκειμένου οι «ερυθρόλευκοι» να χρησιμοποιήσουν τη Sunel Arena ως έδρα για το διάστημα που θα πραγματοποιούνται έργα αναβάθμισης στο ΣΕΦ:
«Υπάρχει μια προσέγγιση από τον Ολυμπιακό να τον εξυπηρετήσουμε για κάποιο διάστημα. Δεν υπάρχει κάποια συμφωνία, έγινε μια πρώτη συζήτηση. Στο τέλος της ημέρας θα το δούμε, αφορά μία εμπορική συμφωνία. Είμαι της λογικής ότι θέλουμε να μεγαλώνει η πίτα και εκτός γηπέδου προσπαθούμε να βοηθάμε όλο τον κόσμο».
