Πώς θα κινηθούν μετρό, λεωφορεία, τρόλεϊ την Πρωτομαγιά

Με στάσεις εργασίας και 24ωρες απεργίες συμμετέχουν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μεταφοράς στην αυριανή Πρωτομαγιά (Πέμπτη 1 Μαΐου), τιμώντας τους αγώνες της εργατικής τάξης
30
Απρίλιος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Διαφοροποιείται η λειτουργία των μέσων σταθερής τροχιάς λόγω της συμμετοχής των σωματείων εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ στις απεργιακές κινητοποιήσεις της Πρωτομαγιάς

Λεωφορεία – Τρόλεϊ

Τα λεωφορεία και τρόλεϊ θα κινούνται από τις 9:00 έως τις 21:00 λόγω στάσεων εργασίας των εργαζομένων (από την έναρξη της βάρδιας ως τις 9:00 και από τις 21:00 έως τη λήξη της βάρδιας). Επισημαίνεται ότι η λειτουργία των οχημάτων θα ξεκινήσει σταδιακά μετά τη λήξη της στάσης εργασίας στις 09:00 και αντίστοιχα θα ξεκινήσει πριν τις 21:00 η προοδευτική απόσυρσή τους για τα αμαξοστάσια.

Επιπλέον, λόγω συμμετοχής μέρους των εργαζομένων στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ, αναμένονται ακυρώσεις δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών και κατά το χρονικό διάστημα λειτουργίας τους ενώ στις λεωφορειακές γραμμές που αναφέρονται στο συνημμένο πίνακα, όλα τα δρομολόγια θα πραγματοποιηθούν κανονικά.

Μετρό – Γραμμές 2 και 3

Οι Γραμμές 2 & 3 του Μετρό θα λειτουργήσουν από τις 9 το πρωί ως τις 3 το μεσημέρι. Κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα τα δρομολόγια του Μετρό προς και από το Αεροδρόμιο θα εκτελούνται κανονικά.

Κλειστοί οι σταθμοί Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο

Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ, οι σταθμοί Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο θα παραμείνουν κλειστοί και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτούς χωρίς στάση.

Ώρες τελευταίων συρμών

Αναλυτικά, στις Γραμμές 2 & 3 οι σταθμοί θα ανοίξουν στις 9 το πρωί και οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρήσουν:

  • από Ανθούπολη προς Ελληνικό στις 14:42,
  • από Ελληνικό προς Ανθούπολη στις 14:37,
  • από Δημοτικό Θέατρο προς Δ. Πλακεντίας στις 14:44,
  • από Δ. Πλακεντίας προς Δημοτικό Θέατρο στις 14:36,
  • από Αεροδρόμιο προς Δημοτικό Θέατρο ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει στις 09:10 και ο τελευταίος στις 13:58,
  • από Δημοτικό Θέατρο προς Αεροδρόμιο ο πρώτος συρμός θα αναχωρήσει στις 09:06 και ο τελευταίος στις 13:54.

Γραμμή 1 Μετρό (Ηλεκτρικός) – Τραμ

  • Ακινητοποιημένοι θα είναι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας οι συρμοί της Γραμμής 1 Μετρό «Κηφισιά Πειραιάς» και του Τραμ

Τρένα και Προαστιακός

Δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα δρομολόγιο σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων και των προαστιακών γραμμών.

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια

Την Πρωτομαγιά τέλος, τα πλοία στα λιμάνια της χώρας θα παραμείνουν δεμένα.

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στην 24ωρη απεργία ενόψει της Εργατικής Πρωτομαγιάς. Η πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων θα ξεκινήσει ώρα 00.01 της 1ης Μαΐου και ημέρα Πέμπτη και θα ολοκληρωθεί στις 24.00 της ίδιας ημέρας.

Πιο αναλυτικά, στην ανακοίνωσή της, η ΠΝΟ αναφέρει:

«Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία με προμετωπίδα την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και την αξιοπρέπεια στην εργασία, συνεχίζει και εντείνει τον αγώνα της προτάσσοντας, μεταξύ των άλλων, την απορρόφηση όλων των ανέργων συναδέλφων, την εξάλειψη της μαύρης ανασφάλιστης εργασίας, την εφαρμογή των ΣΣΕ και της νομοθεσίας και την υπογραφή νέων Συμβάσεων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, την άμεση κατάργηση όλων των αντεργατικών διατάξεων με τις οποίες και καταστρατηγούνται στην κυριολεξία και τα ίδια τα θεμελιώδη συνδικαλιστικά μας δικαιώματα.

Πρέπει επιτέλους να τεθεί φραγμός στη συνεχή παραβίαση των νόμιμων ωραρίων και ορίων απασχόλησης των Ναυτεργατών, να καταργηθούν άμεσα οι μειωμένες οργανικές συνθέσεις και να καθιερωθούν νέες που να ανταποκρίνονται πραγματικά στις σύγχρονες ανάγκες.

Επιβεβλημένη και άμεση είναι επίσης η αναβάθμιση της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και η ανακούφιση των συνταξιούχων συναδέλφων μας από τις αλλεπάλληλες περικοπές των κυρίων και επικουρικών συντάξεων τους με τη διασφάλιση των εφάπαξ και την απρόσκοπτη και έγκαιρη καταβολή τους».

Κλειστοί οι σταθμοί «Βενιζέλου» και «Πανεπιστήμιο» στη Θεσσαλονίκη

Κλειστοί θα παραμείνουν την Πέμπτη (1/5) από τις 9 το πρωί οι σταθμοί του μετρό «Βενιζέλου» και «Πανεπιστήμιο» στη Θεσσαλονίκη λόγω των διαδηλώσεων για την Εργατική Πρωτομαγιά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Πληροφορούμε το επιβατικό κοινό ότι κατόπιν εντολής των αστυνομικών αρχών, την Πέμπτη 1/5 στις 09.00 π.μ., θα ανασταλεί προσωρινά η λειτουργία των σταθμών «Βενιζέλου» και «Πανεπιστήμιο». Oι σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να σταματούν σε αυτούς. Θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση για την ώρα επαναλειτουργίας των συγκεκριμένων σταθμών. H λειτουργία στους υπόλοιπους σταθμούς θα διεξάγεται κανονικά».

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ