Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ. κλείνει σήμερα το απόγευμα, Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2025, ο σταθμός «Σύνταγμα» του Μετρό. Η απόφαση σχετίζεται με τη συγκέντρωση που έχει προγραμματιστεί στην Πλατεία Συντάγματος από τον Σύλλογο Πληγέντων Δυστυχήματος «Τέμπη 2023».
Από τις 16:00 το κλείσιμο
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, ο σταθμός «Σύνταγμα» θα παραμείνει κλειστός από τις 16:00 και μέχρι νεοτέρας. Οι συρμοί των γραμμών 2 και 3 θα διέρχονται κανονικά, χωρίς όμως να πραγματοποιούν στάση στον συγκεκριμένο σταθμό.
Σύνδεση με τη συγκέντρωση για τα Τέμπη
Η απόφαση της ΕΛ.ΑΣ. ελήφθη λόγω της συγκέντρωσης που έχει προγραμματιστεί για τις 18:00 στην Πλατεία Συντάγματος από τον Σύλλογο Πληγέντων Δυστυχήματος «Τέμπη 2023». Η κινητοποίηση αναμένεται να συγκεντρώσει πολίτες που ζητούν δικαιοσύνη και διαφάνεια για την τραγωδία που συγκλόνισε τη χώρα.
Ενημέρωση επιβατικού κοινού
Οι αρχές καλούν το επιβατικό κοινό να προγραμματίσει έγκαιρα τις μετακινήσεις του και να χρησιμοποιεί εναλλακτικούς σταθμούς για την πρόσβαση στο κέντρο της Αθήνας. Η ΣΤΑΣΥ θα ενημερώσει με νεότερη ανακοίνωση για την ώρα επαναλειτουργίας του σταθμού.
