Σταδιακή διακοπή της κυκλοφορίας και απαγόρευση στάσης και στάθμευσης των οχημάτων θα πραγματοποιηθεί αύριο Κυριακή 19 Οκτωβρίου, λόγω της διεξαγωγής του 29ου Ποδηλατικού Γύρου Αθήνας. Οι ρυθμίσεις θα ισχύσουν σε κεντρικές λεωφόρους, πλατείες και οδούς του Δήμου Αθηναίων, από τις πρώτες πρωινές ώρες έως το μεσημέρι.
Ώρες εφαρμογής των ρυθμίσεων
-
Από 06:00 έως 13:00
-
Σταδίου (από Αμερικής έως Βασ. Γεωργίου και καθέτους έως την πρώτη παράλληλη οδό)
-
Πλατεία Συντάγματος
-
Φιλελλήνων (σε όλο το μήκος της και καθέτους έως την πρώτη παράλληλη οδό)
-
Βασ. Γεωργίου Α΄ (σε όλο το μήκος και καθέτους έως την πρώτη παράλληλη οδό)
-
-
Από 08:00 έως 13:00
-
Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, και στις καθέτους της, και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας
-
Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της
-
Λεωφ. Συγγρού (Αθ. Διάκου – Διον. Αεροπαγίτου – Βούρβαχη και καθέτους)
-
Βασ. Όλγας, Αθ. Διάκου, Βούρβαχη, Χατζηχρήστου, Βεΐκου
-
Γενναίου Κολοκοτρώνη, Ρούμελης, Βουτιέ, Αρακύνθου, Παναιτωλίου
-
Μουσών, Γαριβάλδη, Ακταίου, Ακάμαντος, Νηλέως, Ερμού, Αγ. Ασωμάτων, Μητροπόλεως, Αθηνάς
-
Πλατεία Ομονοίας, Σταδίου (Ομόνοια – Αμερικής), Πειραιώς (Ιερά Οδός – Ομόνοια)
-
Πανεπιστημίου (Ελ. Βενιζέλου), Πατησίων, Βερανζέρου, Γ΄ Σεπτεμβρίου, Καματερού, Πλατεία Βάθη
-
Μάρνη, Αλεξάνδρας, Ακαδημίας, Βασ. Σοφίας, Βασ. Κωνσταντίνου
-
Διακοπές και ελεγχόμενοι κόμβοι
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα απαγορεύεται η κάθετη διέλευση των οχημάτων από τη διαδρομή του Ποδηλατικού Γύρου, εκτός από τους παρακάτω ελεγχόμενους κόμβους:
-
Λεωφ. Βασ. Σοφίας – Ρηγίλλης
-
Λεωφ. Βασ. Σοφίας – Ηρ. Αττικού
Οδηγίες προς τους οδηγούς
Η Τροχαία Αθηνών συνιστά στους οδηγούς να αποφύγουν τις μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης από τις 06:00 έως τις 13:00 και να ακολουθούν τις υποδείξεις των αστυνομικών στα σημεία των ρυθμίσεων. Οι οδηγοί που επιθυμούν να μετακινηθούν εντός των παραπάνω ωρών, καλούνται να επιλέξουν εναλλακτικές διαδρομές, καθώς θα υπάρξουν καθυστερήσεις.
Μια μέρα αφιερωμένη στο ποδήλατο
Ο 29ος Ποδηλατικός Γύρος Αθήνας φιλοδοξεί να γεμίσει τους δρόμους της πρωτεύουσας με χρώμα, μουσική και ενέργεια. Για λίγες ώρες, η πόλη γίνεται φιλική στους ποδηλάτες και στέλνει μήνυμα για πράσινες, βιώσιμες μετακινήσεις στο κέντρο.
