Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι προειδοποίησε σήμερα τους ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τον κίνδυνο εξάπλωσης της σύγκρουσης μεταξύ Ισραήλ-Χαμάς στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής.
Απευθυνόμενος μέσω βιντεοσύνδεσης στους ηγέτες που συμμετέχουν στη σύνοδο κορυφής της ΕΕ στις Βρυξέλλες, ο Ζελένσκι ανέφερε «Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να αποτρέψουμε το ξέσπασμα μιας ακόμη μεγαλύτερης ανάφλεξης στη Μέση Ανατολή».
«Οι εχθροί της ελευθερίας» θέλησαν να ανοίξουν ένα δεύτερο μέτωπο, τόνισε ο Ζελένσκι, ευχαριστώντας τους «27» για τις διπλωματικές προσπάθειες που αποσκοπούν στην αποκλιμάκωση της κρίσης.
«Όσο πιο γρήγορα επικρατήσει η ασφάλεια στη Μέση Ανατολή, τόσο πιο γρήγορα θα αποκαταστήσουμε την ασφάλεια εδώ, στην Ευρώπη», υπογράμμισε ο πρόεδρος της Ουκρανίας.
