«Η Χαμάς απώλεσε τον έλεγχο στη Γάζα και οι μαχητές της φεύγουν προς τα νότια», υποστήριξε το βράδυ της Δευτέρας 13/11 ο υπουργός Άμυνας του Ισραήλ Γιοάβ Γκάλαντ, καθώς ο πόλεμος με το ισλαμιστικό παλαιστινιακό κίνημα βρίσκεται στην πέμπτη εβδομάδα του.
Άμαχοι «λεηλατούν τις βάσεις της Χαμάς και δεν πιστεύουν πια την κυβέρνηση της Χαμάς» που ελέγχει τον παλαιστινιακό θύλακα ο οποίος σφυροκοπείται αδιάκοπα από το Ισραήλ, διαβεβαίωσε ο υπουργός σε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμά του που μεταδόθηκε από πολλά τηλεοπτικά κανάλια.
