Το υπουργείο έγραψε στην πλατφόρμα Χ:
“Ο στόχος μας παραμένει η αποκλιμάκωση των εντάσεων και η αποκατάσταση της σταθερότητας στην Ερυθρά Θάλασσα”.
Από την πλευρά του, ο Ύπατος Εκπρόσωπος της ΕΕ Ζοζέπ Μπορέλ δήλωσε σήμερα ότι συνομίλησε με τον υπουργό Εξωτερικών του Ομάν Μπαντρ Αλμπουσάιντι σχετικά με τις αυξανόμενες εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα και την ανάγκη να διατηρηθεί η ελευθερία της ναυσιπλοΐας, σύμφωνα με τα γραφόμενα του ίδιου στην πλατφόρμα Χ.
Οι ΗΠΑ και η Βρετανία εξαπέλυσαν επιθέσεις από αέρος και θαλάσσης κατά στρατιωτικών στόχων των Χούθι στην Υεμένη ως απάντηση στις επιθέσεις του κινήματος σε πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα, μια δραματική περιφερειακή εξάπλωση του πολέμου Ισραήλ-Χαμάς στη Γάζα.
