ΗΠΑ: Στην εκτέλεση θανατοποινίτη με εισπνοή αζώτου, πρώτη φορά παγκοσμίως, προχώρησαν οι αρχές στην Αλαμπάμα

26
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Ρεπουμπλικανή κυβερνήτρια στην Αλαμπάμα, η Κέι Άιβι, ανακοίνωσε χθες Πέμπτη (τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα ώρα Ελλάδας) ότι οι αρχές προχώρησαν, για πρώτη φορά παγκοσμίως, στην εκτέλεση θανατοποινίτη με εισπνοή αζώτου, μέθοδο που επικρίνει ο ΟΗΕ, καθώς εκτιμά πως πιθανόν αποτελεί «βασανιστήριο».

Ο θάνατος του Κένεθ Γιουτζίν Σμιθ, που είχε καταδικαστεί οριστικά το 1996 στην εσχάτη των ποινών μετά τη δίκη του για τη δολοφονία γυναίκας κατά παραγγελία του συζύγου της, διαπιστώθηκε στη φυλακή της Άτμορ στις 20:25 (τοπική ώρα· στις 04:25 ώρα Ελλάδας), ανέφεραν αμερικανικά ΜΜΕ, επικαλούμενα ανακοίνωση Τύπου της κυβερνήτριας Άιβι.

Είχε γίνει αποτυχημένη προσπάθεια να εκτελεστεί με θανατηφόρο ενέσιμο διάλυμα τον Νοέμβριο του 2022.

Αλέξης Τσίπρας στο 1ο Εθνικό Συμβούλιο της ΕΛ.Α.Σ.: “Διαφθορά ή εντιμότητα” το διακύβευμα των εκλογών

«Το μεγάλο διακύβευμα των επόμενων εκλογών θα είναι: Με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ