Η Ρωσία έπληξε το 30% της ενεργειακής υποδομής της Ουκρανίας

12
Οκτώβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Ρωσία έπληξε περίπου το 30% της ενεργειακής υποδομής της Ουκρανίας με τις πυραυλικές της επιθέσεις χθες, Τρίτη 11/10 και προχθές, Δευτέρα, δήλωσε ο ουκρανός υπουργός Ενέργειας Χέρμαν Χαλούστσενκο σε συνέντευξη που παραχώρησε στο CNN.

«Στείλαμε αυτό το μήνυμα στους εταίρους μας: έχουμε ανάγκη να μπορούμε να προστατευόμαστε από αέρος», δήλωσε ο Χαλούστσενκο στο CNN αργά χθες το βράδυ, προσθέτοντας ότι η Ρωσία αψηφά τους διεθνείς κανόνες.

«Δεν τους νοιάζει για οποιουδήποτε είδους διεθνείς συμφωνίες ή συμβάσεις», υπογράμμισε.

Η Ουκρανία κάλεσε χθες τους πολίτες της να μην χρησιμοποιούν οικιακές συσκευές, όπως οι φούρνοι και τα πλυντήρια, για την εξοικονόμηση ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς εκατομμύρια αντιμετώπισαν διακοπές ρεύματος μετά την μεγαλύτερη ρωσική επίθεση στο ουκρανικό ενεργειακό δίκτυο από τότε που άρχισε η εισβολή των ρωσικών δυνάμεων στην Ουκρανία.

Η Μόσχα, η οποία χαρακτηρίζει τις ενέργειές της στην Ουκρανία “ειδική στρατιωτική επιχείρηση” που έχει στόχο να εξαλείψει επικίνδυνους εθνικιστές και να προστατεύσει τους Ρωσόφωνους, κατηγορεί τη Δύση ότι κλιμακώνει και παρατείνει την σύγκρουση υποστηρίζοντας το Κίεβο.

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ