Επέστρεψαν στη Σελήνη μετά από 52 χρόνια οι ΗΠΑ

23
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Ένα ιστορικό επίτευγμα για τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής πέτυχε το διαστημόπλοιο «Odysseus» που κατάφερε να προσσεληνωθεί, μετά από περισσότερα από 50 χρόνια στη Σελήνη. Πρόκειται για το εγχείρημα της ιδιωτικής εταιρείας Intuitive Machines που χρηματοδοτήθηκε από τη NASA με σκοπό την κατασκευή στόλου εμπορικών ρομπότ, χωρίς πλήρωμα, που προορίζονται να ανοίξουν το δρόμο για αποστολές αστροναυτών τα επόμενα χρόνια.

Το διαστημόπλοιο με το όνομα «Odysseus», κατασκευάστηκε από την εταιρεία Intuitive Machines με έδρα το Χιούστον και εκτοξεύτηκε στη Σελήνη πάνω σ’ έναν πύραυλο «SpaceX Falcon 9» και διαθέτει έναν νέο τύπο υπερψυκτικού συστήματος πρόωσης υγρού οξυγόνου, υγρού μεθανίου που του επέτρεψε να διασχίσει το διάστημα σε γρήγορο χρόνο, στις 15 Φεβρουαρίου, από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι της NASA στη Φλόριντα.

Ο προορισμός του, το «Malapert A», είναι ένας κρατήρας πρόσκρουσης 300 χιλιόμετρα (180 μίλια) από τον σεληνιακό νότιο πόλο.

Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης

Η ανάγκη επιτάχυνσης της μετάβασης στο νέο οικονομικό μοντέλο…

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ