«Η σημαία μας είναι κίτρινη και μπλε. Για αυτήν τη σημαία ζούμε, πεθαίνουμε και θριαμβεύουμε. Δεν θα υψώσουμε ποτέ άλλες σημαίες», απάντησε ο επικεφαλής της ουκρανικής διπλωματίας Ντμίτρο Κουλέμπα, σε ένα μήνυμα που ανήρτησε στο Χ (πρώην Twitter).
«Όταν πρόκειται για τη λευκή σημαία, γνωρίζουμε τη στρατηγική του Βατικανού κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους του 20ου αιώνα. Καλώ να αποφεύγει να επαναλαμβάνει τα λάθη του παρελθόντος και να στηρίξει την Ουκρανία και τον λαό της στη μάχη της για τη ζωή», συμπλήρωσε, αναφερόμενος προφανώς στην περίοδο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Εντούτοις, εξέφρασε την ελπίδα ο πάπας Φραγκίσκος να βρει την ευκαιρία να επισκεφθεί την Ουκρανία.
