Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΔιεθνήΤο μεγαλεπήβολο σχέδιο της κατασκευής μιας γέφυρας που θα ενώσει την Αφρική...

Το μεγαλεπήβολο σχέδιο της κατασκευής μιας γέφυρας που θα ενώσει την Αφρική με τη Μέση Ανατολή

Ο σεΐχης Τάρεκ Μπιν Λάντεν σχεδιάζει να ενώσει την Αφρική με τη Μέση Ανατολή μέσω μιας γέφυρας πολλών δισεκατομμυρίων λιρών.

Ο σεΐχης Τάρεκ Μπιν Λάντεν σχεδιάζει να ενώσει την Αφρική με τη Μέση Ανατολή μέσω μιας γέφυρας πολλών δισεκατομμυρίων λιρών. Η κατασκευή, γνωστή ως «Γέφυρα των Κέρατων», θα έχει μήκος 20 μιλίων πάνω από την Ερυθρά Θάλασσα.

Αναμένεται να είναι ένας συνδυασμός πεζοδρόμου και κρεμαστής γέφυρας, με τέσσερις προβλήτες. Η συγκεκριμένη κατασκευή αποτελεί μέρος του συνολικού έργου “Al Noor”, θα κοστίσει περίπου 100 δισεκατομμύρια λίρες.

Η γέφυρα θα φέρει υψηλή οικονομική σταθερότητα στο μικροσκοπικό Τζιμπουτί, μετατρέποντας τη χώρα σε σημαντικό οικονομικό κόμβο ως νέο σύνδεσμο μεταξύ Αφρικής και Μέσης Ανατολής.

Σημειώνεται ότι το Τζιμπουτί βίωσε ένα σημαντικό πλήγμα όταν η κοντινή Αιθιοπία έχασε τη θαλάσσια πρόσβαση μετά την ανεξαρτησία της Ερυθραίας. Ως εκ τούτου, η Αιθιοπία χρησιμοποιεί τώρα το Τζιμπουτί ως το κύριο λιμάνι της ναυτιλίας προς τον έξω κόσμο.

Το τμήμα οδικής και σιδηροδρομικής διέλευσης θα είναι ένας τεράστιος δρόμος με έξι λωρίδες κυκλοφορίας που θα μεταφέρει έως και 100.000 οχήματα την ημέρα, ενώ οι τέσσερις σιδηροδρομικές γραμμές θα μεταφέρουν έως και 50.000 επιβάτες καθημερινά, καθώς και αγωγούς αερίου και νερού.

Η γέφυρα θα φιλοξενήσει επίσης τον τεράστιο αριθμό πλοίων που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα μέσω της Διώρυγας του Σουέζ. Αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε 15 χρόνια και θα αποτελέσει πρότυπο για άλλες πόλεις που θα κτιστούν σε διάφορες περιοχές του κόσμου.

Η κυβέρνηση του Τζιμπουτί φαίνεται πρόθυμη να προχωρήσει, έχοντας ήδη παραχωρήσει εκατοντάδες τετραγωνικά μίλια γης για τη δημιουργία μιας μητρόπολης Al-Noor στο τέλος της, αναφέρει το basementgeographer.com.

Αυτό το έργο είναι αρκετά φιλόδοξο και βρίσκεται ακόμα στο στάδιο σχεδιασμού γιατί υπάρχει σημαντική έλλειψη υποδομών για τη σύνδεση της γέφυρας με μεγάλες πόλεις όπως το Ναϊρόμπι, η Τζέντα, το Ντουμπάι, η Αντίς Αμπέμπα και το Ριάντ, που βρίσκονται εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας