Ο Μπάιντεν λέει πως τα «κατάφερε καλά» στο debate με αντίπαλο τον Τραμπ

28
Ιούνιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Τζο Μπάιντεν δήλωσε χθες, Πέμπτη, το βράδυ ότι «τα κατάφερε καλά» στο ντιμπέιτ με αντίπαλο τον Ντόναλντ Τραμπ, ενώ οι αντιδράσεις για την επίδοση του δημοκρατικού προέδρου είναι πολύ πιο συγκρατημένες μέχρι και στο στρατόπεδό του.

«Πιστεύω πως τα καταφέραμε καλά», δήλωσε ο Τζο Μπάιντεν όταν, φεύγοντας από το ντιμπέιτ, σταμάτησε σ’ ένα εστιατόριο της Τζόρτζια όπου είχαν συγκεντρωθεί υποστηρικτές του για να το παρακολουθήσουν. Ο Aμερικανός πρόεδρος πρόσθεσε πως είναι «δύσκολο να συζητάς με έναν ψεύτη».

Καλλιθέα: Δολοφόνησαν ανήλικο με μαχαίρι στο στήθος

Ένας νεαρός έχασε τη ζωή του σε αιματηρή συμπλοκή…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ