Ο Έντι Ράμα θα πραγματοποιήσει νέα συνάντηση με Αλβανούς μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα την ερχόμενη εβδομάδα, αυτή τη φορά στη Θεσσαλονίκη.
Η εκδήλωση είναι προγραμματισμένη για την 3η Νοεμβρίου στις 11:00 το πρωί στο ξενοδοχείο Porto Palace. Η συνάντηση εντάσσεται στις προσπάθειες της αλβανικής κυβέρνησης να διατηρήσει επαφές με την αλβανική διασπορά και να συζητήσει ζητήματα που αφορούν τους μετανάστες. Θα γίνει λίγες ημέρες μετά την έγκριση για την έναρξη ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Αλβανίας στην ΕΕ, όπου τέθηκαν θέματα όπως ο σεβασμός των δικαιωμάτων των μειονοτήτων και η επίλυση περιουσιακών ζητημάτων.
Επιπλέον, δεν αποκλείεται ο Ράμα να προσπαθήσει να επικοινωνήσει ότι η υπόθεση του Φρέντι Μπελέρη έχει επιλυθεί, υποδεικνύοντας ότι δεν υπάρχουν πλέον εμπόδια στις σχέσεις Αλβανίας-Ελλάδας. Πολλοί παρατηρητές θεωρούν ότι η επίσκεψη αυτή έχει και εσωτερικούς στόχους, καθώς ο Ράμα επιδιώκει να εξασφαλίσει τη νίκη στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές στην Αλβανία το 2025.
